Cumu avete cugliunatu?

Sì vi sò amatori di tagliolini casani, stu articulu hè per voi. Dopu tuttu, per avà, avemu dettu qualcosa di caghjunà cunfettu diliziosi.

Cumu avellu secle à u fornu?

Ingredients:

Per a prova:

Pi lubricate a cima:

Preparazione

U levitu frescu hè dissolutu in acqua calda, aghjustemu u zuccheru è mischjanu bè. Aghjunghjite l'ovu batte. Imberate a farina cun pezzu di salinu è brùzzu in un tastu. Amassi a massa, lenta aghja in mantra. Let's leave the pasta for 2 hours. Dopu u dividite in petite piezziunale. Appena, ogni zicchinu hè stata rimbursatu, pusendu u rimplamentu in u centru è formate a patty. Pujene i fiori in una pappaglia, coperta cù una filmu, liggeru pulita cù a farina, è lasciate per altri 40 minuti. Di prima, dopu à u focu, fassi a cima cù un oghju chicce di crema. À 210 gradi, fate pastelli 15-17 minuti.

Cumu si furmintà i cuglioli cù colti?

Ingredients:

Preparazione

Da a farina prustituita, u salinu, l'acqua è a mantova, misuranu a pani finta. Dividisci in 14 parti. Ogni pezzu hè moltu rinuvatu è puscia u riposu à u filu, per quale l'aghjunghjeghja a col fridda in una padedda incù a cipudine è a caruta finu à prestu. Per tastalli vi pudete aghjustà solu u salinu, aghjunghje un pocu zuccheru è u paste di tomate. E pudete fà senza tomate, è per aghjunte u zuccaratu additù un pozzu di zucca di limonu. Imbattendu accurtu u riposu in a pasta. Lubricate a cima cù u ovu è aghjunghjenu à 200 gradi per una media ora.

Cumu si furmintà i purci di u levitu?

Ingredients:

Preparazione

Un vetru di acqua hè bullente. In u sicondu vetru di acqua calente, aghjunghjemu a levadura, fate u zuccaru, un salitu è ​​valdi in u oliu vegetale. Siftiri la fiorta, aghjunghje a misura di levadina è cunglite. In cima, fate un vetru di acqua fervente è sguassate rapidamente a pasta. Avete bisognu di una pasta ferita. Allora fracco in parechji piezi di 50 g ogne. Trasfurmassi in tagliatoghji fini, mette rientre è femu tortu. Oghje uns 25 minuti à 190 gradi.