Maistru - invernu 2015

L'attitudini inverno 2015 hè rapprisintatu da una gran varietà d'idee di i diseggituri, chì anu dimustratu à i so simule. Intendemu di generalizà l'attuali tendenu chì offerenu per a sesta prima. Questa ricerca pò esse usata per creà casu di l'inviazione, imaghjini o avvenimenti specialità.

Basis, tonu, pratiche, blush

L'idee per u disignu di a fàccia in i cullezioni di u maquillaje in u vitturi in u 2015 da i chjuccasi principali Chanel è di Dior, è ancu parechje altre impresi claramente mostra una cosa: a tannica tacca hè una cosa di u passatu, hè sustituitu da u tonu più naturali è naturali da a fàccia. Cumpagnia in silenziu hè stata fatta cù varii mezi: una basa, cunghjulientu chì oculta e difetti, forma tonale, hylaiter è pulbu . Inoltre, per aiutà e donne di moda chì creanu maquillaje in casa, vene una novità di l'ultima temporada - un luminiser. Questa ferramenta, cumminendu un tonu chì crea un sughjettu perfetto, è particelli riflettenti chì permettenu di a pelle brillarà. Hè una stata multifunziunale hà digià apparazzatu in a filiera di parechje marche, nclusa da a categuria di u mercatu massu.

In quantu à i textu, in i catwalks sò prisentati dui mudili cù facciate matte (mostra Jean Paul Gaultier , Chloe, Kenzo), è un cumpiladore brillanti di bronzu (Holly Fulton).

Una faccia nìvula, radiante hè impussibile senza un corpu sano, per quale, i sculputi in i spettaculi spessu chjapani u colore biancu (Dolce & Gabbana, Michael van der Ham) è i culori di bronzu (Grazia).

Occhi

Eye makeup for winter 2015 hè carattarizatu da parechje tendenzi principali:

Eyebrows. In questa stagione in una moda, e cimezze naturali sò enfatizzati. Cusì pò pudè mette à e furchette custosamente annantu à l'inguernu tutale. Stilistini à i manifesta sò sottumessi à a forma naturali cù l'ombra è u lapisu è dà un visu unghjusu sfrenu à u gelu (Fendi, Gucci, Giorgio Armani). È à u show Jean Paul Gaultier, i stylists anu tracciati i mudelli un grandilucciu extra di e cigs da u sopra è i cunferenu cù un scuru latinu.

Occhi. In a moda di i 60, è per quessa a freccia "l'ochji di u cat" torna nantu à i catwalksi. Sò fatti di u nivellu oghjanu o culore, sò largu è strettu. U principale di regula - a freccia si deve pulita è chjara (Kenzo, Dolce & Gabbana, Jean-Pierre Braganza). L'ombra in sta stagione si deve avè apprupatu solu à a parata, ma ancu per colprezialli sottu à e cella. A moda, ancu l'occhi smuvia di i fiori negra, grisa, bronza, lilac. U so cumpagnu di u partitu pò esse cù u sombre u macchina brillanti nantu à a parpelle u liparinu u pezzu o u lapis nettu à u fondu. I 60 è u modellu Twiggy dite ancu e so tendenzi in l'appiecazione di carcassi. In moda, cilelati longi, gricchi, neri. Inoltre, ùn solu micca i lattice superiuri, ma ancu i più bassi, sò manciati oghji. L'arti particulari artistica è intrevechi pò ancu ripetiri u make-up di u famusu supermodelu è pigliate un'attra cape di cigliali di avanti cù un lapis. Questu ferà l'ochji grossi, è l'ochju deve apertu è innevità.

Lips

In generale, l'eye make-up di e cullezzione di l'uvernu di l'invernu hè datu assai più attenzione di i labbra. Certi disinfettori in generale offrenu fà faccate senza pittura i so labbre o fate un imbruglia nude (Temperley London, Gucci, Nina Ricci). Eppuru, a pomade russa torna à u podju di novu. Hè stata appruduciutu i mudelli à a mostra Grazia, Anna Sui, Naeem Khan. I coralli è i labbra scuriti sò sustituiti da sfarenti sfumanti di vinu, i textu brillanu finiscinu i matte è brillanti, fittizzianti. In a moda, ci hè ancu a tendenza di "ombre", quandu, a causa di a cumminazione di parechji sfumature di lipstick in una sola imagine, hè creatu un sguardu di labbra meteoroloia o picchittia. In tempu di l'invernu, ci sò cambiamenti diverse culori scuri di lipstick: prune, cicculata, cherry.