I sandali di u 2013

À a fini di a primavera, u soprannante ghjustu di l'estiu hè digià in tuttu sienti. Questu hè un mumentu maravigliu. Semu livati ​​di cambiassi e ghjuvelli pesanti è ghjuvelli à vistiti di l'aria. E vistiti, faldidi, sarafani, cime ... Ma chì gustu di scarpi per ellu entre ogni diversità? Certu, sandali!

Qualessu tipu di sandali per l'estate di 2013 offre noi designatori. I mudelli prisenti sò assai diversi chì si sàppiate u gustu di e donne più esenti è capricci di a moda. A principal tendenza di moda sandali di u veranu in 2013 sò numerosi straps, inculcati cù l'altri, cullate in intricate mudelli. Incredibly sexy, ponu esse aggressivu o fimmininu.

Bassa veloce

Sì avete preferitu sandali estivi senza punteur, in 2013 i diseggiani offri un culore d'oru, cù una varietà di additivi decorattivi in ​​forma di stingiali, rivets è, sicuru, straps e ribbuli.

Christian Louboutin ci ponu aiutà sandali d'oru, decoratu cù spicci metalliche. Valentino Garavani - sandali chic summer 2013 di un pianu di colore di doru cun stinga in u stile classico. Dolce & Gabbana presenta sandali di tanniculi di colore. Oru si offre à noi è i designatori di u calcariu Hermes . I sandali suede cunte cù e cordone d'orà sò perfetti parè solu cù una falda, è cù shorts. E mudelli interessanti di u culore nìvuru tradiziunali sò prisentati in i cullezzione di Giuseppe Zanotti è Jimmy Choo, fatti di suede arragare cù straps eleganti è straggiati, ùn pruvate nisuravvi di u gustu dilicatu di u so propiu.

Cisterna è u pianu

Ùn rinveni à a pusizioni di e so amate sandali di l'estate è in 2013. E vistiti di varii formi, da simplicità à intricate, cù mudelli brillanti è monofonii, da u pezzu sottu u rettili è tessili (da Alexandre Birman), supplementate cù tissuti è cilesti - sò questi i principali ricunniscenza per a selezzione di sandali in 2013.

Un tali puntu distintu

Induvolmente, sandali cù diversi tacchi sanu seranu assai populari. Hairpins fini è tacchi massi grossi. A presentate sò mudelli cù cilindrica, multi-faceted, apuntentate à u fondu è tacchi. L'urganizazione di sandali estivi cù tacchi in 2013 hè veramente inescuvate. Li tacchi alti ti curre a mancanza di posture, allargginà i peri, facenu usciate visualmente più fino. È ùn sò micca tutti i so vantaghji.

In u 2013, sandali d'istati cun meditazioni stomacu dilicati sò in moda. Ma u veru scupertu era un calcariu di metallo. Inoltre, i prughjetti promettenu a moda per una metà di quadru per e seguenti staghjunate.

I materiali principali sò suede è di u coiu. In u 2013, i sandali di e donne tradenu sottu a pelle di serpente. Eccu una tendenza induve di sta stagione. Tali mudelli sò presentati in a coletta Bally. U culore pò esse qualunque. Saturatu o disprezzu, monotunu o multicomponent. Fendi offre noi mudelli gialli chicchi, culori rigiuni. E Brian Atwood una cumminazione di coppuli cuntrastanti, apparentement incongruous.

Se vulete esse unicu in un jet di moda, pudete sianu liberi di sceglie l'outa 2013 sandali femminili or colore di culore. A particularità in questa stagione sò sandali cù tacchi trasparenti o inserzioni. A moda nantu à u cordone truvà in u calzari. Parechji mudelli sò presentati cù trimme di trimme. I mudelli sò cusì diverse chì ùn hè micca putente di firmà à ogni paru. È ùn hè micca necessariu. Dopu tuttu, ci vole à fà assai calzari. Hè impussibile di scarpi un paru è di travagliu, è à a spiaghja. Cumpressu sandali di moda per l'estiu di u 2013, aghjunghjenu una imatge cù accessori, avete, induve, ùn deppi micca innunziatu.