Cumu cuncezà i toghji unghie finamente?

I mani di a donna sò sempre in vista, sò spessu innusizzati prima di tutti. Per ùn spolverà l'impressione generale cù un tipu d'uniu statìsticu, hè necessariu di piglià cura chì sò bè ​​pruduttu è a coperura - alta qualità.

Purtate e vostre mani in u tipu giustu pò esse in ogni salone di bellezza, ùn ùn duvite longu, è vi mpararà una manicure manicure sola tantu. In ogni casu, si per qualsiasi raggiuni facemu à un spéciale per l'aiutu, pudete facilmente cope cù a cumpagnia in casa.

Cumu faciule una manicure bianca?

In fattu, per ottene u gustu hè micca difficiule, per questu avete bisognu di qualcosa pacienza è pratica. Uni pochi regule simuli l'aiutà à acquistà e cumpitenzi necessari, perchè cun ogni tempu sussurna, a manicure s'incorda.

Allora, per un iniziu, definiscenu a manera di fà u filu.

  1. Prima di principià a pittura piglia e mani, è in particulari u pilu di u unghjetta per l'avvenimentu vinile. Per fà questu, avete bisognu à vultà e so unghje, sguassate o push back the cuticle, fate a forma cunfurmata cun una serra. Assicuratevi chì a forma è a larghezza di i unghji sò u stessu in tutti i dite.
  2. Per pitture i vostri unti è liggeramente, aghjunze a superficia cun curazione quant'è pussìbule, sgrassate.
  3. Solu da questu, pudete tramandà direttament in mancia.

Da l'appiccata curretta di u vernice se funnanu da quante beddu u to cutà. I prughjetti di i prufessiunitarii, prima di avè amparatu à fuglià i vostri unti, per cumprà vernici, viti, e strumenti. A stessa tecnulugia di a pintura hè stata manera:

  1. Prima sò bisognu di coperlle i unghji cù una basa trasparenti. Hè pruteghja a superficia di u preghjunu da l'effetti aggressivi di pigmenti culurati, è hè ancu allughjatu, chì face possibili ferà unghie finta è fatte u risultatu finu à u massimu.
  2. Dopu chì u pilatu basgiu hè struitu, pudete aduprà l'applicà un vernice culore. Ancu parechji claudine sò stati sbagliati è bonieddi, se cumpariscenu di tinghje nantu à a parti cintrali di u colore di u unghje, è ancu distribuzione uniformi u vernice nantu à i lati.
  3. Sicondu i reguli, u vernice culuritu hè aplicatu in duie strati, perchè u culore esce da esse riccu è fondu, è a manicura paria di prufessiunale.
  4. L'ultima tappa hè l'appiecu di un revestimentu protettivu chì dà l'unghjunghjenu un brilfu brillanti è prolongà a vita di a manicure. Di sicuru, in casa, a tappa protettiva hè spessu oblenu.
  5. Eliminate i mancari di l'applicazione pò esse usendu un pappu di cuttivatori, u linu di cuttuni è u lituu per rinfreschi vernice.
  6. Hè megliu aduprà a pittura in a direzzione da u dito finu à u polu.

Cumu faci un manicurante francese?

Prutìficu micca fora di moda è hè populari cun tutte generazioni di manicuranza francese . Inoltre, pareva appruvatu in quasi ogni situazione.

Stu metudu prisenta a pittura di u punta di u unghje in un coloru più di a basa. Una chaqueta francese classica hè una platina beige unghna è una punta bianca.

Per regula, per esse accunciatu precisamente una manicura francesa in casa, a pràtica hè necessariu. A secunna di a chjave hè a siguenti:

  1. Cum'è l'anu dettu, prima avè bisognu di preparà e so unghje.
  2. Appunate una retaccia basica.
  3. Hè megliu per i principianti per l'usu di stensilite speciale. Anu pegati à una ligna chì separa u lettu di u clahe è u filu di u unghje.
  4. Una lacada bianca hè appiicata à a punta di u liggeru.
  5. Dopu questu, u stencilu hè stata eliminata, è tutta u so ughjincu hè cupartu cun un beige, pezzu o tinte rosatu.
  6. In fine - un vernice fixer .