Ariel Winter parrava nantu à e veru cause di l'operazione per riduciri i so petti

U ghjovanu attrice è cantante Ariel Winter, à l'età di 18 anni, hà amparatu à fà e decisioni indipendenti è infurmata: ella hà riuscita conscientemente di piglià a cura di a so mamma per tribunale, trasfirìu a la famiglia di a so surella, induve ella, cù tutti i so membri, guadagna una vita è hè rispunsabilmente sia da i so azzioni è u cumpurtamentu .

Ritornita di sete à 17 anni: avìanu ragiuni per questa!

Un annu dopu, una zitella fighjia nantu à una rivoluzione di u mumentu da u settore à u quartu grandu, argumentendu chì u grandu grandilore di u bustu impeditu di esse liberatu da a zitiddina, hè stata obsessa à cumandanti grossi masculi. A psichica daputa di a famiglia di 13-14 anni, chì pareva una donna pompa, ùn hà micca tollerà discussioni di u so corpu o di underwear.

Leghje ancu

In i so intervista recente, a stella di a serie "Famiglia Americana" aduce chì, in più di l'attenzione attente di l'omi è i puzzichetti ambuichi in u passatu, hà avutu difficurtà à scelta di a robba, perchè ùn ci hè micca nant'à i vostri magazzini per una ragazza di un metru è metru, pesanu 50 kg è bracciate bracciate. Ancu l'u vestitu più modestu hè solu una spluzioni di a sexualità induve hè ingannata.

Imbastini cummincii difficili aduprà

Invernu disse francamente chì u so còmpiu fragile era stracatu da purtà stu pisu, fisicu era troppu pisanti è hà causatu assai sensazioni di disgrazia.

Eppuru chì i so modelli femminili anu diminuitu in a dimenzione, Ariel sia incredibbili sguardu in i so spalle è tornanu, pese à i diversi cunvinti di stu tipu di plastica, a zitella hè felice è crede chì a so futura carriera hè questa solu esse determinata da a talla di u pettu, ma da i so talenti è i sforzi.

A strada, Ariel Winter ùn hà ancu decisu chì vole di diventà dopu à l'studii: forsi questa serà a continuazione di a carriera attiva, è forsi un bonificatore forensicu o l'agentu FSB saldarà da ellu.