La reazzioni di Vidal

A febbra Typhoid hè una infezzione aguda, u diagnosticu chì si passa per un cunghjettu di e teste. Unu di i metudi di cunfirmà u diagnosticu hè a reazzioni di Vidal, chì ùn si faci micca micca prima di a seconda settimana di infezzjoni.

Prima di chistu, u diagnosi hè stabilitu da un testi di sangue, l'urinisi è a cura di i sintomi di a malatia, cum'è:

Aia di Vidal

Di genere, a febbra di u tifusu hè diagnosticatu da e teste serologicu. In u serumu di sangue, i prughjetti agglutinati sò stati truvati (in una persona sana, sti indices sò micca boni). Ma solu à u vintu ghjornu di a malatia pudete stabilisce cambiamenti di tali mudellu, chì, secondu chì si ponu esse possibbi à accuratamente a determinazione di a malatia.

Per u diagnosticu, a teste di aglutinazioni di u tipu Vidal averebbe esse in una ratio 1: 200. In u stessu tempu, pudemu cuncludi chì a malatia si esiste, siddu si almenu in u primu tubu testatu cun una aglutinazione 1: 200 sustancia di a sustanziali. Se ci era una agglutination gruppu cù esposizione simultanea di parechji antigens, l'agentu causativu di l'infizzione hè quellu chì a reazzioni hà fattu in a maiò diluzione.

A dicapitazione di a riazione di Vidal

U paciistu pigghia tri millilitru di sangue da a vina (à l'area di u codice). Dopu, dopu aspittendu à coagulate, u siru hè spartutu, chì hè adupratu per preparà e diluzzioni:

  1. Ogni tubu hè chinu di salina (1ml).
  2. Dopu à quessa, un altru millilitru di serum hè aghjuntu à questu (diluted 1:50). In cunsiquenza, una diluzione di 1: 100 hè acquistata.
  3. Aghjunghjendu à questu alzu u sustegnu hè aghjuntu à l'avvena, in quale ci hè digià salù solu. In cunziguenza, u puntu hè 1: 200.
  4. In u listessu modu, diluzioni di 1: 400 è 1: 800 sò cumminati.
  5. A fine, ogni buttulu hè chinu di una diagnicumu (duie zitate) è mandatu à u termostatu per duie ore à 37 gradi.
  6. Dopu chì i viales sò sbulicati è si abbandunate per vede a riazione. U risultatu finali hè cunnisciutu u ghjornu dopu.

I disgrazia di u metudu

A riazzioni di Vidal à a febbra di u tifusu hè simplice è cunvene, ma tenete parechji distavanta:

  1. Determina a patologìa pò esse solu da a seconda settimana di infezzjoni.
  2. Cù a terapia d'antibiotici o infestazioni severi, ponu esse osservati risultati negattivi.
  3. In i persone chì anu sappiutu paratifo è a fiebre tifofocu, cuntrariu, ci hè una reazzione positiva.

In più diagnosticamenti accuratu, a reazione di Vidal deve esse ripetuta à settimane à circa cinque à sei ghjorni. In infettatu, u titulu d'antibatteri aumenta in u piriu di a malatia.