Preghjonu per a strada

Avanzamente, quasi ogni persona hà avutu u so propiu confesseur. Prima di abbandunà, u credevule andò à ellu è hà parlatu di a so intenzione di sparà. U burrasottu benedisse per u viaghju, è u Cristianu sapia chì a so alma puderia esse, à quale a pricà, mentre ch'ellu era in modu.

Per esse, hè difficiule per imaginate una persona muderna chì hà un cunfissurante (ancu, sicuru, ci sò tali), è ancu più cusì, chì pensa nantu à a benedizzione di qualchissia nantu à a so strada. In i vechji ghjorni, a ghjente ùn viaghja micca assai è ùn viaghja micca in u mondu, è in u nostru tempu i sistemi di trasportu sò assai sviluppati chì ùn avemu micca pensatu di e prublemi di avè à l'altru hemisferiu.

Ma però, ùn importa micca quelli modi muderni, avemu bisogna à preparalli oghje nantu à a strada, è ùn puderebbe dumandà à dumandà à Diu per aiutu è prutezzione di tutte l'ora mentre pudemu in a strada.

Avà duveremu quì chì i preghjudizi deve esse leghjite nantu à una strada bona, è fighjate puru à e misure chì ci dani una prutezzione addattata.

Preghiere in u modu

Di solitu, leghje e pricati in u caminu cunfonda cunfidanza in sè stessu è a vostra forza, perchè, quandu ole u lettore, ricordate chì Diu vi pruteghja. A megghiu preghiera per u longu viaghju hè pricatu à Nicolau a Miracle-Worker, perchè hè u patronu di i pellegrini.

U testu di a prichera:

"U Sacru Cumminimu Nicolau! Averete esse schernze di i Ddiu (nomi), preudendu per voi, è prega per noi indignu, a nostra Sister è Lord, misericurdiosi di noi, creanu u nostru Diu in questa vita è in u futuru, ùn devi micca ricumpinsanu per i nostri opere, ma in a so A bontu ci sarà ricumpinsata. Entrì, u servitore di Cristu, da e mali chì ci ponu truvà, è ammansa l'onda, passioni è prublemi chì si sorgienu per noi, è per elli di e to pricelli sante, ùn ùn s'inventa di attaccà è ùn murite in l'abissu di u peccatu è in u fangu di e passioni. Oravu à San Nicola, u Cristu di u nostru Diu, cuncitanu a vita pacífica è a rimissione di i peccati, a nostra salvezza è a gran salvezza per e nostre ànima, ora è sempre è per sempre è sempre.

Tuttavia, ùn tutti ùn si scurdate micca solu à u testu tutale di sta preghiera nantu à a strada. Ci hè un pocu trick viaghjate. Ci hè una corta prighera chì pudete riferite à qualsiasi saint, più impurtante, sustituciu u so nome:

"Pricate à Diu per mè, santu santu di Diu (Nicolau - in u nostru caso), cum'è essendu assicuratu à voi, un helper à rapidità è un libru di preghje nantu à a mo ànima".

Preghiera di u driver

Sè vo site un capunanzu, o u vostru travagliu hè cundue cù un mondu constante, e strade longa, avete da definitu di qualchi preghiera di u purtonu in a strada.

Prima di tuttu, dì chì u vostru caru a prossima prichera:

"In u mare, nantu à l'oceanu, ci hè una isula. À l'isula hà un rolu di torra dinù. In quellu chagliu di ferru, un omu di ferru. Ddu maritu di ferro ùn pò esse inbitta, ùn si pò micca alimentate nunda, un ponu micca sparisce in dui, Ùn pudete micca cut in trè. Ùn avicci micca, ùn murite, ùn spinci micca, per ellu a vèrgine rici, dolci per ellu, pesa, leghje u guardianu. Honor, Mamma di Diu, è per mè, u servitore di Diu (nome). In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Avà, sempre è sempre è sempre. Amen ".

È in u viaghju, leghjite a preghiera da i accidenti nantu à a strada:

"Signore, Diu m'hà aiutatu". Cubbrate è amuletini: da bruciate, mutilazione, osso raggruppati, di a bruttizza, a rush musculale, da terribili feristi è di sangue scarlet. Cubra u mio corpu cù u focu incuscenti. Sfrancate, salvami, prutegginu. Sì e mo parolle sò forti è sapienti. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

In principiu, un Cristianu avissi a cumpurtari di a strada in u listessu modu cum'è in a vita. Dopu tuttu, a vita per una persona credinente hè una strada cuntinua. A strada, un ponu micca impone u so puntu di vista nantu à i viandanti di viandanti, ùn deve esse micca spegata, è hè desideriu chì avè l'imaghjini di San Nicola cun ellu.