Chì deve fà, se l'adultu hè sopra sopra à u sole?

In a staghjoni di vacanze nantu à e spiagge è in i parchi restanu un gran numaru di pirsuni. Nimu d'elli ùn hè immune da u soli o calda di calor. Sta cundizzioni hè assai periculosa è ponu esse riescivi imprevisible, perchè tutti deve sapere ciò chì facenu se l'adulte si troppu sopra à u soli, è puderà furnisce primi aiuti à i feriti. In u tempu, i medii teruputiichi emprendini in a maiò parte di casi, puderanu evitari diverse cumplicazioni.

Cosa da fà dopu un pessimu scuperta in u sole?

Sè avè sentitu spusatu, debbule in i musculi è di i membri, suttastanti, avè avutu beviate almenu un vetru di acqua (micca friddu) è si alluntanassi da u sole. U restu di u ghjornu hè ricumandatu per esse passatu in una stanza ventilata cun una temperatura di l'ambienti còmuda, u restu di sito hè dispunibule per u ghjornu dopu.

Hè mpurtanti per bevande l'acqua o compota senza dolce, castagne, tè in legnu tuttu u tempu. Questa impedisce a deshidratazione di u corpu , assicura a ristaurazione di u equilibriu fluidu è accelera a normalizazione di a trasferimentu di caloru.

Cosa da fà in una tempura è a frebba da un sopraperate in u sole?

Quandu si firmò nantu à a spiaghja diventò in l'apparizione di sintomi di un gradu mediu di saturacchendu, a secunna d'azzioni devini esse u stessu in u paràgrafu previ. Inoltre, i sperimenti cunsigliate:

À l'etapa cunzidutu di a patologia, avete bisognu à vigilà dinò a vostra salute, fate regularmente a norma di a temperatura di u corpu, a ritenza di u fieru è a pressjoni di u sangue Devunzii significanti di questi indicatori da i normi stabiliti - una bona ragiò per andà à l'uspidale.

Chì duv'e aghju fà fate aghju calore in u sole?

Li gradi severi di u prublema scritta spessu pruvucanu cumplicati serii, ameciendo à a salute è l'attività vitale. Dunque, in stu casu, u primu aiutu di urgenza hè obligatu.

Eccu ciò chì facemu cù nausea è vomitazione da sopravantazione in u sole, è ancu altri sintomi di u caccia di calor:

  1. Truverete un medico o cumpagnia medica d'urgenza.
  2. Mentri i sperti in a strada, movanu a vittima in un locu frescu o di l'ombra.
  3. Arregistramentu à u pesu, u pettu è l'stomacu da robba strazzata o accessori.
  4. Aghjunghjite i vostri zicchini sopra à u livellu di u capu per migliurà a circulazione di sangue.
  5. Bei una persona cù l'acqua, micca micca assai friddi. Sò ancu adattatu hè u tè in legnu grassu o débil, zucchinu di fruttu, compoti di frutta.
  6. Sprughjenza acqua nantu à a faccia è u pettu. Aghjunghjite u collu di u paci, collarboni, testa è whisky, u coddu folds. Hè permessu di appricà a cumpressione di ghiaccio o friddu à i loci induve larga arterii passanu.
  7. Se una persona hà pèrdita a cuscenza, pruvate a prumove in vita. À u listessu tempu, hè impurtante per assicurà chì a so lingua ùn falla micca in i vectinate o ùn sò micca disprezzati da u vomit. Per fà questu, hè cunsigliu per postu a vittima di u so latu.
  8. Pruvate di rinfrescà u paci tantilu pussibule. Se ùn ci hè micca accessu à una sala cù l'acuminatu d'aireaghju o un fanàticu, avete bisognu à avè u fanàticu cù un fan, una tavola è elementi simili.
  9. In casu di una forte esità nervosa o l'attaccu di panicu, dà una persona un terzu vetru di acqua cù 20 settei di tintura valeriana . Questu avete aiutu à calmà.
  10. Ogni 10-15 minuti, anche u perspii (in particulari i tralci), a faccia è u collu di u paci cù un mantellu immersi in acqua fresca.