Endoprostètica di a articulazione di corpu

Articuli dolorosas, chì sò ancu mudificati, spessu saranu un obstacle per una vita sana. U più efficace, è quarchi unicu modu per rinforà a funzione di i membri hè endoprostètica - sustituzione articali. Una di l'operazzioni cchiù cumuni in l'orturgiè hè l'artroplastia di corpu. A medicina moderna permette l'artighjegastica di cornechju tutale, chì implica a sustituzione di tutti i cumpunenti articularie cù struttura biocompatibile (endoprostesi) per esaltà u paci di u dolore è rinvià u ghjinochju à u funziunamentu standard.

Indicazioni è contraindicazione à artighjegastia di corpu

L'endoprostètica di a articulazione di u ghjinochju hè realizatu per una quantità d'indicazioni, cumpresi:

In certi casi, l'endoprostàte hè contraindicatu. Hè pruibitu per un pruduttu chiru cun uperazione:

Ùn hè micca indispensèvule per passà a endoprostètica per l'obesità di u gradu III è e malatie in ongichi.

Rehabilitation after arthroplasty

L'endoprostètica hè una operazione accumpagnata da a perdita di sangue. In certi casi, duranti u cirurgia è in u periodu postoperativu hè necessaria a trasfusione di sangue.

Inoltre, i seguenti complicità sò noti dopu l'artroplastia di ghjinochju:

In questu sensu, in u periodu postoperativu, u paci hè administratu antibiotici è medicazione per u dolore. A terapia symptomatice hè ancu realizatu quandu in u ospitalu. Dopu à 10 à 12 ghjorni, u paci hè spressu altru. In casa, e ricerchi di u cirurgiu deve esse guaritu strettu.

A ricuperazione dopu à a riflette di ghjinochju dura solu 3 mesi. Tutte l'attività di riabilitazioni sò sottu à a tutela di un duttore. In casu di pussibule, hè cunsigliatu di passà un cursu di recuperazione in un centru specializatu in quarchi setti ghjorni. LFK dopu l'endoprostesi di l'articulu di i ghjinochje sottu u guida di un preparatori d'specialista aiuta:

Eserciti dopu l'endoprostètiche di u ghjinochju deve esse realizatu indipindente in casa. U cumpagnu di a salute cumpone necessariu à l'esercitazioni tali:

  1. Flexione di u ghjinochju in a supina è a pusizione ponta.
  2. Capite a ghjinochja cun aguei di 300 à 600 g;
  3. Caminari, accuminciannu di 5 - 10 minuti trè volte di ghjornu, chì si stende à a meza ora una 2 ora - 3 volte à u ghjornu;
  4. Classi nantu à una bassine staziaria o viaghju curretta in una bicyclette.

Inoltri, i sperienti ùn anu ricusatu di fà i so studiosi, ma avete duvutu ridìna ridduce a caratteru spessu. U duttore, observendu i cambiamenti in a cundizione di u paci, indicerà u tempu quandu hè pussibile di ricusà e crute. Allora serà pussibule di aumentà a carica fisica senza rinunzià scalciata, guidendu un veicchiu, etc. In a maiò parte di i casi, natanu, ballanu è qualchi sporta ùn sò micca pruibitu. Ma l'esercitu, assuciatu cù una carga significativa nantu à e articuli (saltà, pisci di ghjuvanza, tennis è una serie d'altre attività sportiva), hè megliu evitari.