Omu forte

In a societa durante seculi si crede chì un omu deve esse forte. Dopu à tuttu, hè cusì chjucu chì e donne cum'è i omi forti, è tutti questi a vedà una persona vicinu à voi, perchè ùn pudete cunfidallu inseme, ellu scrivevi di tutti i penzii è di a preoccupazioni, è si ghjustu, affacciatu nantu à u spalle di l'omu forte è forte.

Un omu forte forte hè determinatu, attivu è persistente. Con ellu ùn pò esse teme da qualcosa è esse una donna debbula. Per parechji anni, un omu à l'ochji di un fieru feritu fa rispunsevuli per i zitelli è i cagiuni, cura in risolve e situazioni difficili è capacità di travagliu.

Oghje, a maiuranza di e coppiu maritali pò esse divisa in dui tipi di sindicati:

In a realità, a vita cù l'omu forte ùn si distingue da nuvole. Anu anch'elli anch'elli befale grazii cù quale a donna hà da purtà à affacciari, ciò chì pareva romantica durante u frazzu, pudete deceterà in una vita cun noi.

I disgrazia di i forti

  1. Un omu forte si senti per esse u capu di a famiglia è di a so earner, perchè l'attu di rializazione hè veduta cum'è qualcosa chì a donna ùn credi micca in ellu. À u tempu, a moglia hè graduali privata di l'uppurtunità di travaglià, studiava, amparate cù amie cose, divetevi senza senu.
  2. Succece chì un omu ùn hà micca impurtatu chì u cuncepimentu hà travagliatu, ma in u stessu tempu sottestimanu u valore di u so travagliu, cunziddi lu travagliu cum'è nunda più ch'è un ghjucatu per una donna languidece.
  3. Inoltre chì parechji perfeccioni - un tipu speziale di i forti. Intruva in ogni modu per fà a so sposa un ideale: ellu si fede a so mòglia per travaglià è studia solu induve, in u so avientu, prestige chì ella cumplei i so standard, è puderia faintà di entre i so cumpagni è amichi. A donna hè spartuta da u mondu è i so desideri. Hè stata fatta per esse infirmità, dipende à tuttu, in u male afflittu malatu è depressu. Stu tormentu mentale pò cuntribuisce à u sviluppu di e malatie reali. A mancanza di libertà è d'autore espressione cuntribuiscenu à l'occurrence di i maloforsi, di depressioni, allergii. Ci hè chì a donna dà a libertà per l'uppurtunità di esse dèbuli.
  4. A coppula di a fiducia è a respunsabilità di un omu forte hè chì ellu decide tutte sse per a so mòglia, chì ùn sà ciò chì è cumu fà cumu è per assicurà u risultatu desiderate, tuttu hè struitu sottu di cuntrollu, chì à qualchì volte hè intrusivutu è ghjuntu in dispotismu. A donna hè divesa nantu à a so famosa, offisa chì i so volte è l'opinioni ùn sò micca cunsiderati.
  5. A capacità di pruteggià si hè turnatu in irritabilità è cunflittu, è qualsiasi affirmazioni di l'opinione di un pudè conduce à un scandalu. L'omu hè u principali è questu ùn hè micca discutitu.

Oghje chì e donne ùn sanu micca cumu interaccettate cù un omu forte per salvà a relazione è micca perde. Prima di tuttu, hà bisognu di sottomulazione sanu, in cambiu, furnisce l'assistenza è a prutezzione. In ogni modu, avendu ottinutu a rigalu, un omu perde interessu è rispettu per una donna. Quandu una ghjovana contru è sfida u pesu di u so maritu, Accumincia una seria di cunflitti bè chì guverna à u divorziu.

E donne ùn sò ancu micca eterni: volenu esse dèbbuli è maggetti nantu à un omu, ma ùn ci piace micca in una pusizioni dipendenu è ubbidendu. Vogliu esse indicatu u putere è l'indipendenza. Quandu un omu li permette, si lamentanu di a so debule. Ci hè chì ghjè un omu forte è dèvule ùn si pò micca squadra una donna. Unu ùn li permettenu esse esprese, è l'altru ùn vi permette micca di rilassate è si sente com'è una donna. Invece, l'omi ideali ùn anu micca esse, è in fine hè dipende di noi.