Sugar Mastic with own hands - ricetta

Home cake, décoré a surgeon mastice, diventerete una veru maestru culinariu. Questa bellezza hè felice ma micca solu i zitelli, ma ancu adulthe. Un pocu tempu libbiratu è pacienza - è a vostra tavola festiva cumprenda un postu unicu. E i nostri ricetti vi aiutavamu cù questu.

U mastru di zuccaru cù i so mani di gelatina è u zucchero pulmuniu - una ricetta

Ingredients:

Preparazione

A quantità bisognu di gelatina hè chinu d 'acqua, mischju è surtita per una ora. Duranti a salsa, mischjà a mezcletta perchè a mezclaine. Sì a gelatina hè di bona qualità, dopu à un certu tempu, avè ottinutu un gruel gruffu. Inutili, pruvate per corrigie a situazione aghjuntu una altra parte di gelatina, intruduce è sughjendu una ore.

In seguente, un dispusitore cun una massa gelatinosa grossa hè colpi nantu à un bagnu di acqua è cale, è mutamenti, finu à chì a gelatina hè dissolta sia, ma micca bollita. Puderete sguassate u mistieru da u focu, aghju vilau, u zuccaru di limonu è u mischju.

Quandu si passanu à u prossimu stadiu, ci debite cernigliaglie u zucchero pultu, ma solu dopu aghjunghje pocu à a mutazione di gelatina è mischjà. Prima, facemu quessu cun una cullette, è da quandu, quandu a massa si troppa grossa, ammià u masticu cun e nostre mani. Agghicà aghjunte è poveru finu à chì a massa cumencia à mantene bè è per "natà". Dopu chì aghjunghjemu un pocu di minuti per ottene un'ecumenità ideale, è andate dopu à a furmazione di i patroni è di i figuri. Fate cusì rapidamente, postu chì u masticu rapidamente falesa è diventa unplastic.

Se ci hè bisognu di metta di latex di un altru culore, pizzicherà a quantità necessaria da u cumunu totali, aghjunghje u culore di e nutizie è imbulighjate finu à ottene u culore bulu.

U mastru di zuccaru da u latti cunfinatu è di u zùccheru in u zuccherinu

Ingredients:

Preparazione

Siftemu u zuccherinu in moltu è aghjunghje cù una vintina tazza di latte seccu. Aggiuncenu u zucchero di limonu, u latti cunghjuntu è mischjà prima cù una cullette, è po cù e vostre mani. Scappemu u latinu seccu è aghjunghje finu à a massa si dete à frenu à e mani. À a fine di u batch, per più elasticità, aghjunghjia un pozzu di glicerina. Pudete solu brusgiate e mani è mischjà.

Questu masticu hè perfetta per fugliate di cimentu è di coperculgiuti di pasticci è pò esse guardatu in u frigorificu durante un bellu pezzu, impannillata in un film alimentariu.