Brooklyn Beckham addivintau nu fotografu è direttore di a publicità Burberry

A primu annu à l'annu, a stampa informò chì u 17 anni d'età di Brooklyn Beckham seria allughjatu in una campa di publicità per a nova fragranza di a famosa moda casa Burberry. Allora sta informazione hè stata pigliata in seriu di qualcunu, è u vintu a marca hà satisfeci i so fanelli cun un pianu video è e fotografia chì custituiscenu una nova linea di fragrances Burberry Brit.

Beckham filmò un publicità cumprendi à i zitelli

In vani parenti di Brooklyn, Victoria è David, preoccupa assai di u fattu chì u so figliu ùn studia micca. Sembra ch'ellu li piace à travaglià assai più. U so travagliu debutatu hè cooperatu cù Burberry cum'è fotografu è direttore. Havi pubblicatu un cummerciale, in quale pudete vede u stessu Beckham è a strada chì si sparanu i currenti. Sicondu l'idea di Brooklyn, i caratteri di u video sò ghjovani ghjovani ordinali è e zitate, vittite di Londra. Hè intrattinutu in e so attività di ghjornu: skateboarding, passeghjendu à a cità, sottumandante è, sicuru, diventendu i novi fragrances Burberry Brit.

Li fanni piaceru i fanelli di Beckham è i fanni di l'antica marca. In Internet hè pussibule attruvà tali rivisioni: "Beckham hà fattu un publicità cumprendi à u ghjovanu", "In i mudeli, mudelli cum'è mè sò sparati. Puderaghju se vulete a me nova fragranza? "," Brooklyn hè un bonu cumpagnu! In debitu è ​​immediatamente turnò! ", Etc.

Leghje ancu

I fottografi ùn ci piaceru micca a suluzione Burberry

Forsi, ùn ci hè nisru direttore o fotografu chì ùn hà micca sognu di travaglià cù a marca di i 160 anni chì anu bisognu. In u postu di Brooklyn, i maestri più magistrali in questa alivi eranu rivultati, ma a casa di moda abbianu u zitellu senza sapienti. L'Internet hà cuminciatu à appariri bisogni critichi nantu à questu: "Burberry, scegliendu Brooklyn, deprezzate u ritimu com'è arti, è ùn rispetti micca u travagliu di i prufessiunali", "Cumu critichi anu sceglie stu zitellu? À u nome alta di i genitori? "," Burberry si circundarà a so propria gravure. Cuscente di Brooklyn hè u passu più irresponsibile in a storia di questa marca, "etc. Di sicuru, ora ci hè quantu à dichjarà, ma prestu prestu si chjaru se chistu era un mudellu spontanale o pienu pensatu da u dirittore creatore chì hà pudendu vedutu u talentu veru in l'omu.