Natalya Vodyanova diventa a mamma per a quinta volta

Natalia Vodyanova u 4 di ghjornu detti u so maritu civili 39 anni d'età di Antoine Arnault secunni figghiu cumuni. Per u supermodeli di 34 anni di età, stu ziteddu addivintau u quintu. A nova inspirazione di a nova mummia hà cumposta cù i so seguitori tonight in Instagram.

Questu hè u figliolu

U primu ghjornu off, Natalia hà datu un zitculu chì fù datu u nome romain. Avà u celebrittu hà parechji figlioli - Lucas, Victor di 8 anni, Vittore, 2 anni di età Maxim, nascita rumana è una figliola - Neva di 10 anni di età. Questu ora u livellu di u numaru di donne è omi in una famiglia grande è amica ùn hà micca travagliatu. Ma l'affare era cusì cun l'aspiratu chì a celebrity dà nascita à una zitella.

Cansu, ma cuntenti

Natalia hà publicatu in Instagram una snapshot di a vina di un fogghiu ghjuntu nantu à e so mani, è hà scrittu parechji posti. In elli, hà desclasificatu l'altri nomeni chì u figliolu avia digià ricevutu, cum'è a casa chjamanu "Camomile" o "un camellu rosatu pocu".

"U primu sàbatu, prima di a matina, a nostra famiglia diventa un omu più. Camomile hè digià in casa. Cù l'aiutu di i fratelli è a suredda, ellu cunnosce u mondu. U so papà, Antoine, hè assai orgogliu "

- hà dettu Vodyanova.

Aia Natalia, hà dettu, hè aspittendu l'estate per restà. In cunclusioni, a ringraziò i fanni per i so discrizzioni astratti è u sustegnu.

Leghje ancu

Ricurdamu, u prestu prestitu di a famiglia fundatore di u funziu "Nuru Corsu" è u bilizista divintò cunnisciutu à a fini di ghjennaghju.