Studienti di Oxford sò puniti per dumannà un autografu di Emma Watson

Amministrazione di l'Oxford, induve studia 26 anni Emma Watson, decide di prutezzione di l'attrìzia pupulari da l'attitudine obsessiva di altre studiente. I studienti di Miss Watson, chì ùn sò micca i so amichi, sò prohibiti parlà cun ella è ancu più per dumandà un autografu o una photo.

Status particulare

U rectoru di a Università d'Albione più antica assemblò una reunione generale à quale anu publicatu l'"inviolabilité" di l'studente Emma Watson, chì studia à a Facultà d'Arti è Literatura Inglesa.

I appiicanti sò pruibitu stretchinu di inizià una conversazione cù Watson prima, di dumannarla di dà l'autografu o di fà un unanimale memorable. Inutili, face à fine in u furmatu di punte punti à i so puntu nantu à u successu accadèmicu. Hè specificatu chì a ban prohibe l'impiegati di l'istituzione educale.

Leghje ancu

U gran problema o u costu di a fama

L'apicultori di a strada "Harry Potter" in Oxford hà pruvucatu una cumbattimentu veru trà i studienti. Hè bisognu di Emma per parechje in i passageri di l'università, cum'è questu vicinu di una folla di fanatichi dedicati chì anu impegnu à cumunicà cù ella. À u primu preghjudiziu, ùn ci hè nunda di male, ma l'attrice di film ùn hè micca pussibule a pussibilità di qualità preparalli pè e classi.