Cake "Fairy Tale" cù sapori di rospi, nocere è pezzi

Ùn pò mancu una dolcezza di a vendita cun versione à un casu di casa. Dopu tuttu, serà cucinatu cù l'amori di i prudutti naturali più freschi. Avà vi cunsigliarè cumu di tufonzà un pastele da trè taglioli cù pepini, nucelli è pezzi. In i libretti di assai mistressi hè listatu cum'è un cake "Fairy Tale". U nomu parra per ellu stessu, u pezzu vene fora semplice siveramente savuroso.

Ricette di torta cù i zucchii di rosella è nucelli

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Prima, fate una pasta pè un pastellu di trè pilastri - cù pomi, panii è nuts. Per fà questu, ghjustu l'ovu cù u zuccaru, pate a crema agria è fate cun una cuchja. Aghjunghjendu a farina incù pane pasticcante. Avà aghjunghje i masti di pepite è stitch bien. Da u listessu settore di prudutti femicili a pasta per a siconda secca, aghjustemu da frutte picca. E in a terza parte di u teste, pour raisins. Fornuleghja tutti 3 coque per una media ora. Tandu i pranziamu è facenu un crema: a crema agria fatta hè fricchia cun u zuccheru. A so quantità hè regule in u gustu. Pane pasticceria cunfittata sottu li crema è lasciate di mancià a torta di tres cunti "Fairy Tale" per una ora o duie.

Tagliba di caprettu "Skazka" - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima, apprevamu i ingredienti per un tagliatu casanu cun pepi, pappezzu è zucchi. Hazel cut with a knife, un pocu pocu hè stata abbandunata - avemu bisognu di decoru. Mack lavò, fate cù l'acqua dolce è lasciate a mezzura. Dopu quessa, a pusendu nantu à una padedda è calenzana finu à chì a moistura evapora. E passeghji sò lavati è siccati cun lidevuli di carta, è andemu da cullà in farina. Grazie à sta preparazione, i pappu ùn cascanu à u fondu di u moltu nantu à u focu. Avà chì i caratteri sò stati preparati, avemu aduprà a prova: frettu i ova è u zuccheru, aghjunghjenu a crema agria, fremenu a farina tamanta è a buccia di soda, stir, divite a pasta in 3 parte. Allora ognuna in ogni chjaru è favvi. In a forma di mudificà a parte di a pasta è di cocerli di cecchi per mezu di una ora à 180 °. Cusì facemu cù ogni parte. Avà avemu priparatu a crema: briunà a crema, mette u latte e lattice sottumessu. Ferramenta staghjunate è aghjunate a crema cun pastelli ready-frozen. A cima di u pasticcellu hè imbuffulatu cù migliure di nocere , pani u pezzu, e piante di pepite. Pudete ancu a tagliarla cù chocolatina rallata.