Caccia aperta cun jam

Avemu duppule risultà bè ravioli per fà una pieve aperta cù cunfettu, chì vi aiutà, senza assai difficultà, per furnisce è di a vostra famiglia cù un postu diliziu è fastidiu di tè.

A ricetta per una pieve aperta cun jam jam

Ingredients:

Preparazione

I olii sò assuciatu cù u zuccheru è u salinu è u bellu cù un mezcladoru o batteru. In un tettu prufunnu, filtre a farina, aghjunghjenu a pezza di furmagliu, a melinda prima di a melinda è a fiorta, è pour à a mezora d'ova cù u zuccaru. Amegghinu a pasta fina, piglià a quarta parti da questu, dividite in trè piloni, pusendu in un platu è mette in u locu.

A pasta restante si distribuzie à u fondu di una forma oglinda, furmendu lati minimi, è cuparti cun una còta di marmellata o marmellata. Scudemu i buchi congelati per un grande scaldante è aghjunghje a cima di u cunfettu cù i cicchi.

Determina a forma in un forno caleciutu à 190 ° à distrughja per quaranta minuti o finu à u gradu desiderate di daveru.

Oghje u pezzu hè permessu di cibo, cut in porzi è pudemu serve.

Cumu hè un pappu abbitatu cù un pudere di levitu?

Ingredients:

Preparazione

U lìcciu càlamone à una temperatura di circa trinta cinque à trenta siete grazii, fate levastru, zuccheru, zucchero di vellucciu, sali, un pocu battu è caliatu à un ovu caldu, pour a farina tamanta è aghjunghje finu à bonu. Avemu interferitu deci à quincette minuti, aghjunghjenu a margarina fridda o mantra è mischjule è bè. Determina a pane per u pezzu apertu cù u cunfettu in un forru ligame pocu calore è dà un ore per annullà u voluminu. Allora facemu un incascià è novu lasciate per l'avvicinamentu.

Avà sceltu a quarta parti da u farinadore è u restu hè struitu, finu à ottene una scatula finu à un centu centimètru, pusendu in forma è ripiglià i viti internu chì formanu i latte. À nantu à a superficia entera di l'uperazione distribuitu equitazione, cunfettu o cunfettu, a restituità di moltu vilatu flagellati fini è a pusà nantu à u piezzu u lattice.

Abbandunate u pruduttu per vinti minuti à a prova, è poi cuncevule u pastellu nantu à l'ovu batte è aghjunate per foglie in un furna pre-caliata per 210 minuti per vinti minuti.