Grosu neru in gravidanza

Un bagnu, cum'è paschinu neru, per via di a so cumpusizioni unica è di l'utilità hè diventata propiu. Quasi in ogni locu Dacha pò truvà i so arburi. Fighjuremu in più di dettu, è pruvamu da sapè se esse possibbili per i femini in imbullari adupranu currantu nìuru, è ciò chì benefica pò purtà à u gravidenza.

Chì ghjè valuta per questu bacca?

Prima di tuttu, vene da nutà una tale una pruduzzione di a currantu cum'è l'abilità di rinforza di l'inzuru. Dunque, u so usu diventanu urgente in a siconda mità di gestazioni.

Inoltre, currantia nìvira durante a gravidanza, grazia à u ferru in a so cumpusizioni, hà perfettamente aumenta l'emoglobina, chì hè necessariu per transports d'ossigenu à u fetus. Per quessa, e donne chì anu stu bagnu in u prucessu di portanu un ziteddu, u risicu di sviluppà l'ipoxica hè ridutta.

Ùn sottestimanu li benefizii di curranti nè in a lotta contru di a ghjurnata di gravidenza. In a so cumpusizioni ci sò tannini, chì cuntribuiscenu à a ripertazione di u banchinu.

Inoltre, questa berry havi una pruprietà hypotonica propria, per esempiu. diminuite a pressione di sangue. Per questu scopu, utilizate dui frutti freschi è infuzione di foglie.

U bagnu duve a so propietatimenti mediali in a so cumpusizioni. B ùn comprende micca e vitamini A, B, C, D, è ancu K, P. Doppu l'elementi traccia, in più di l'articuli ditti prima, currant cuntene calcium, magnesiu, sodium. Composti attuale è urgànichi in a cumpusizioni di e raghji: l'acidu fosforicu, l'olii essenziali.

Per separà, hè necessariu di dichjarà di i phytoncides - sustanzi chì sò liberati da e piante, chì sò prederiti per a maiò parte di i microorganismi patogeni è patogeni. Hè per quessa chì spessu a grosta negra hè usata cum'è rimediu sprimi frastiziu, facendu u tè.

Comu manca currant durante a gravidanza?

Dopu avè dettu in detail nantu à e pruduzioni benifichi di currantu nìuru, vi cunsiderà cumu è quale parte di l'arbulu durante u gravidenza pò esse usatu.

Prima di tuttu, hè, per suprattuttu, l'arburiche propiatu stessu. Puderanu quasi praticamenti in ogni forma: prima, in forma di cumpota, fraschi, aghjunghje à ogni tipu di desserti.

Tè da a foglie di currantu nìuru durante a gravidanza hè specialmente indicatu per i mariti futuri chì anu presenza di u sangue. E donne cù una pressensione severa, per contru, avè bisogna à esse pruduttu per questa bevi.

E rami di curranti secchi ponu ancu esse usatu in u trasportu un zitellu. Brou cun elli permette di perfetta per trattà i primi sintomi di un friddu.

Per separà, deve dettu quantità quantu durante a gravidenza pudete manghjà a pascale. I medichi si ricinuunu micca di abusu stu bagnu, è un ghjornu ùn hè micca più di 150-200 a g. Da a strada, per cumpunisce bè a presenza di u vitellu C, 20 farini sò abbastanza!

Pudete tutte futri mariani pudaranu tutta bianca?

À qualsiasi bacca, frutti, grosore hè micca permessu di tutte e donne chì aspetta per l'apparenza di u zitellu. Cusì i medici, prima di tutti, attentatu à u terminu di gestazione è di u statu di salute di a donna incinta.

Cusì, a causa di l'alta cuncintrazione in i frutti di vitamina C, nantu à petite, è ancu nantu à termini tardi di currantu nìuru hè megliu esse rifiuttu, perchè. L'acidu ascorbic hè capacitu per annulerà u tonu di myometrium uterina.

Hè da esse cunsideratu chì a giràccia pò aghjustà l'acidezza, chì hè inacceptabili di malatie cum'è gastritis, ulcere stomacu.

Frà altri malatii, in chì l'usu di currantia negra durante a gravidanza hè pruibita, i medichi sò chjamati chjamati:

Cusì, cumu pò esse vistu da l'articulu, in u gravidenza, pudete manghjà currantane, ma duvete fà dinò cun cura è observendu a misura.