Calzone Ricetta

Calzone (altri nomi panzerotto è panzarotto, ital.) Hè un tipu di crescente di crescente Italianu, in fattu, hè una forma di pizza. A pezza certi pizza hè stallata cum'è una pratica. Sta forma facilitava a toccizia è conserva tutti i sapori di u riposu, hè assai piacevule per piglià un paniu cù un picnic o in a strada. "Calzone" hè traduzzione literatu comu "pantaloni", picculi calzoni sò chjamati "calzonchelli" ("calzi"). Questu hè unu di i platti tradiziunali più famusi nantu à e regioni cintrali è sittintriunali di l'Italia. Di solitu, u calzone hè servitu cum'è un frenu classicu, è à volte in a forma di una postrazione, se u riposu hè dolce.

Pasta di cucina

A pasta di calzone hè usata a stissa cosa di a cucina aperta pizza.

Ingredients:

Preparazione:

In un grande latinu, oliu, dissolve in acqua calenta una mezza culletta di cioè è dilute u levitu. Salute in fine è permessa a distanza di 10 minuti in un locu caldu. Tempu cù salinu è oliu d'oliu virginu extra. Mettite di novu è cumincià à aghjunghje una farina pocu, cunghjocatu currettamente. À a fine di u processu di furmagliu, travagliammu solu cù e nostre mani, è anu priculatu prumessu. Pigliemu a pasta di a pasta, fate in un ciottu, cogliu cù un pappellatu neatu è a puscia in un locu seccu è caliu durante 40 minuti. A pasta di pizza hè pronta. Da questa cantetta di massa, pudete preparà 1 gran o 2 medium calzone (o 4 petit calconocelli). Pudete cose è una pasta. Fate nantu à u latti o kefir, cù l'aghjuntu di u lignu hè micca accettatu, in ogni casu, in Italia. Ci hè stata nutata chì a pasta classica italiana per a pizza ùn impedisce a preservazione di a figura, in cuntrastu cù l'opere più cumpleti.

Cosa hè a preparazione per u calzone?

U riposu di u calzone pò esse assai diffirenti, ma a variante classica hà necessariu cumprendi furmagliu (best Italianu) è tomate (in ogni forma, sicuru, hè frescu frescu, ma micca acqui). Pudete fà un calzone cun un pollo o, per esempiu, un calzone cù carne piccola è mushrooms. In generale, l'opzioni poni esse assai diversi, pudete usà tipi di carne, legumi e mariscos.

Calzone ricetta: preparazione

Allora, a ricetta hè calzone, vicinu à u tradiziunale.

Ingredients per omplimenti:

Preparazione:

Preparate a massa (vede sopra). Scuraghu (micca spustamenti) in 4 circondi idèntici.

U furmagliu dilicatu hè strufinatu nantu à u rascottu, da mezu à l'arbe è l'ova. Un pezzu è pimentu. U pumu sò rossu nantu à a rattatura è hà amputatu. Add to a massa di u furmagliu di uovo. U furmagliu dilettatu è u periculu sarà cut in cubi chjuchi è aghjuntu à a massa cumuna. Mi avemu mischiendu. Fatturevamu a bacia è aghjunghjese i circhuli di massa. Oghje farfantaraghju di butiru. U rimessu sarà spartutu in 4 parte è seremu cunfurmente u mezzo di u circhiu di a massa. Cumpiaremu a second half of the test with the top. I disticci sò fermamente ligati. Cumpagnia cù l'oliu vegetale di u calcitimu Piacà a panella in u fornu precuvenu. A più bona temperatura hè di 200 ° C. U friscu hè di circa 20-25 minuti. Sì u pezzu hè liberu - hè megliu sirviziu u bagnu piacè o calda. Serà savuroso per friccià u calzone calore cù a meza un chene d'agliu. Hè ancu bonu per serve a salsa di u tomate è u vinu di carta.