A corte reale sua cumprenda ritmi cù u battèsimu di u prìncipi Oscar

L'altru ghjornu in Stoccolma, a famiglia reale sueva s'accutanu per u christening di u cantu di dui anni, Crown Princess Victoria è u so maritu, u Prìncipi Daniel, è u ghjornu in istampa avìanu i primi fiatgii ufficiale di u battèsimu di u zitellu Oscar.

U ghjornu Responsibile

U vendredi venneri, in a capella di u Palazzu Giulidianu, in a presenza di u Rè Carl Gustavu è a Regina Silvia è l'altri Monarchi, u sacramentu di u battèsimu di u zitellu più chjucu di a Principessa Victoria fù tenuta, chì hè u primu pretendenti à u tronu.

U culpritu principalu di a celebrazione, a so mamma è a sia Estelle, anu vistutu di vistimenti nìvuli. L'Oscar, cum'è parechji zitelli, sprimi in làccheru in e mani di u prete, è Estelle, di 4 anni, preoccupa da a reazzioni di u fratellu, hà veduta simpatica à ellu.

Leghje ancu

Fotografii uffiziali

U 29 di maghju, una seria sanu di ritratti da u battèsimu di l'Oscars hè statu appena nantu à u situ di a corte reale. À quellu di u prince hè impronta cù a so mamma è u babbu, a sughjera, i padrasti, i missi è l'avuti, i tanti è i zoni chì stanu nantu à u salottu di u palazzu.