Vista di Ulyanovsk

Ulyanovsk hè una cità bastanza grande. Hè situatu in un locu pittorescenu, induve i dui fiuma - Volga è Sviyaga - converge u più vicinu à l'aghjustà. A cità hè u nomu à u Gran Líder VI. Lenin, chì u veru nomu hè Ulyanov. Eccu Vladimir Ilich nascìu, è hè cun ellu chì i principali lochi di a cità sò cunnessi.

Casa-museu di Lenin in Ulyanovsk

Oghje sta modesta casa in u Lenin Street hè cunnisciutu da parechje persone in tuttu u mondu. Hè quì chì u futuru fundadoru di u primu statu sucialista di u mondu hà crisciatu è hà crisciutu. Allora a cità era chjamata Simbirsk. A casa hè compru da i paisani di Vladimir Ilich, vivi vivi quasi 10 anni, finu à ch'elli si sò stati in Kazan .

Sutta u guvernu suvièticu, a casa era nationalizzata, è in u 1923 fù volta à u Museu Storicu è Rivoluzione. V.I. Lenin. In seguitu hà trasfurmatu in un Museo Memoriale. L'apartu stranu è a dicurazioni interiore di a casa-museu hè stata restaurada cun grande accurata.

In generale, u museu hè un munumentu unicu di Lenin in a so patria, chì hè statu apertu per visita di più di 60 anni. In u 1973 hè statu ancu attribuitu l'Ordine di a Rivuluzzioni d'October. E persone di tutte e mondu sò à vista à vede a casa è a manera di vita in chì Vladimir Ilich Lenin hè stata nutata.

U Ponte Imperiale in Ulyanovsk

U principiu di a custruzione di u ponte di u ferru ghjunghjenu in 1913. Per quellu anni hà statu un prughjettu veramente grandiose. In a so custruzzione, più di 4000 di i megliure constructori è i travagliadori di travagliu più stanu. À grandi dispiacè, in u 1914 avia un incrucimentu u focu, perchè a custruione avia da principià da u principiu. Ma ancu sta peripèttea cù u ponte ùn hè micca finita - in u 1915 un grande tumblr stato da a muntagna Simbirsk vinni dicendu.

In u 1916, in fine, a grand inaugurazione di u grandi ponte in tuttu l'Europa hà fattu u locu. U primu nomu di u ponte hè "Nikolaevsky", più tardu vinni rinuminata u "Ponte di Libertà".

À u tempu, u carbu hè aghjuntu à u ponte. Oghje, dopu una quantità di ricostruzzioni, u ponte vene impressesu, sopra à a notte, grazia à una illuminazione especial.

Chjesa di Ulyanovsk

Malgradu u so nomu sicilianu è anti-chjesa, u tempiu è i chjese eranu stati cunservati in Ulyanovsk. A primu, quandu a cità era ancu Simbirsk, in i so pittorescenti banche di u Volga, vurricaru i tempii principali, nantu à a chiazza, chì fù chjamata Sobornaya, torrava dui catedrali. Prima di a rivuluzione in a cità, eranu 33 chjese, un seminariu tiologicu, duie monasteri è dui scole religiale.

In u 1940 ci era solu un chjucu chjesa in tutta a cità. Avemu suffertu assai malamenti, ma ancu 4 più chjese eranu u nostru tempu.

Certu, dopu, cù a cessazione di a persecuzione ardente di a fede, i novi churches è i tempii sò stati construiti in a cità. E vieve chjese di edificatori pre-rivoluzionari sò stati ritenuti. È oghje, ùn hè micca una cupola da u sopra à Ulyanovsk.

Monumenti di Ulyanovsk

In a cità, sò parechji monumenti, u principalu di quale hè sensu, in sensu, u munumentu di Lenin, situatu à u quadru di Ulyanovsk.

Ùn senza monumenti per Karl Marx, Nariman Narimanov, Ulyanovsk tankmen, Ulyanov è Ulyanov è altre persunalizazioni pulitichi è liberaturi di a cità. L'obelisco monumentu di gloria eterna hè cunnisciutu ancu. È ancu à i grande artisti, scrittori è poeti A.S. Pushkin, A.A. Plastov, I.A. Goncharov è cusì.

Ci hè ancu parechji monumenti interessanti cum'è un munumentu à a lettera E, un monumentu à un colobok, un signu commemorativu à Simbirtsit, un monumentu à u sufittu Oblomov, un monumentu à i Tempi di Simbirsk perdutu.

Cosa àutru à vede in Ulyanovsk?

In più di tutti quì sopra, ci sò assai posti è turistici in Ulyanovsk chì avete devi vede. Tra d'elle - u Ulyanovsk Museum of Urban Development, u Alexander Park, Ulyanovsk Museum Regional di l'Histoire Locale. Goncharov, u Complexe Storico è Architectural Complexe "Simbirsk Zasechnaya Chert" è assai più.

Se vulete, pudete ancu scopre da i cità più belli in Russia .