Uroboros in a mitulugia eslava

Certi signali antichi è simboli sò usati in u mondu mudernu. Oghje chjamate i stampi originali sò dumandatu à infallu nantu à u corpu di maestri di u tatuu. In ogni casu, prima di fà un disegnu spéciale, hè impurtante di sapè di u so veru significatu. Propinemu à capisce chì uglobini è è chì u simbulu di uroboros simbolizza in magia è psiculugia.

Uroboros - chì hè questu?

U nome più inusual di un segnu pò esse ingrata. Uroboros hè una sirpenti chì si richieghjanu in un anellu è si muzzica stessi da a cuda. Hè un di i simboli più antichi chì sò cunnisciuti da l'umanità. U so urighjinu exacte hè micca cusì faciule per stabilisce. Uroboros ha parechje significati diffirenti. A interpretazione più famosa di questa scrissi cum'è a personificazione di l'eternità è l'infinità, a natura cíclicu di a vita.

Uroboros in a mitulugia eslava

Tradottu da u grecu, sta parolla significa "cuda" è "alimentazione" o muzzicannu da a cuda di una serpente. Uroboros trà l'Slavs hè una criatura da l'antichi mites sumerii. In certi fonti sta bèstie fubbe ridottu cù i pezzi petite chì ùn anu più noti. I patti similari sò dinò in i trattatti medievali. Per i parechji pòpuli, questu segnu avia descrizzioni completamente distinti, ma i caratteristiche cumune sò stati prisenti in ogni locu. A criatura hè sempre parmette di puderà crià u mondu sanu. U cerculu chì hè a principale principale di a serpente, quasi sempri simbulizeghja u suli, cum'è a natura cíclice di l'essence.

Uroboros in magia

Per l'alchimista cum'è un simbulu com'è u dragone dragone personificà a natura cíclice di a sustancia durante u calenziale, l'evaporazione, u cooling è a condensazione. Spessu, questu signu puderia diventà un simbulu cumuni di ogni alchemicu. In u tempu, i sustinienziosu di parechji novi religioni di sincerità è e cosi di a ghjochi cumencia à turnà l'attinzioni à uroboros. Spessu, stu simbulu personificà l'infinitu in u Tarot.

Ouroboros in alchemicu era un amuleto di purificazione. In esotericismu, un signu propiu significa dui principii, dui fieldi intigrati ligati. Stu spaziu, chì hè esternu è internu prisenti in ogni persona. I vuci simbolizza diversi campagni - veri è surrealisti, chì sò alimentati da l'altri. Hè cresce in generale chì sò capaci di cuntrollu u ciclu di vita di una persona, è quandu sò morse anu cambiatu i so posti.

Uroboros in u Cristianesimu

In a religione cristiana, a serpente uroboros significava a cumplimità di u mondu materiale è a fragilità di l'esistenza, chì in ultimamente pò absorbate, basatu in Ecclesiastes. Avà hè unu di i signori principali di a Unità Chjesa di Transilvania. Ci hè una compritura di u segnu entre i persone di e credenze oppostu è i tendenzi. Allora, Sataniani ancu sottu Uroboros capiscenu una di l'attributi di l'animali.

Uuroboros in Psiculugia

À quell'èpuchju, i tentazioni eranu fatta per sapè da chì uroboros è spécialistes in psychiatria sò. Cusì, Carl Jung hà capaci di sviluppà una teoria di l'archetipi, quandu u mitu hè intigratu cù u dualisimu in a persona stessu. In ogni unu di noi, un iniziozione creativa è destruziva hè sempre battaglia.

Un statu tali hè unattainable à una età consiglia. Hè capitu cum'è u equilibriu è u equilibriu chì si prisentanu in a nascita. U scopu di ottene un such state hè una prumuzione di salute mentale. Stu simbulu hè fermu cunnessu cù a intrepretazione di l'omu di u mondu, è per quessa, hè diffesu di sobrevalorà l'impurtanza per u sviluppu di l'umanità. Questu hè veramente un amuleto assai potenti è ancu un principiu siculogicu, è micca solu un essaru miticu. Ogni omu pò aduprà u so putinziu è u putere.

Uroboros - fatti interessanti

Ci sò parechji elementi interessanti nantu à u simbulu di uroboros:

  1. In a filusufìa di natura chinesa antica cù questu segnu, a munad hè assuciata, chì fate "yin" è "yang".
  2. In a filusufia di Scandinavian allemand, hè a femmina di un grande drago di serpente.
  3. In Induismu è religione Vedic, a serpente habite in l'oceanu è hà un centu capu.
  4. In u Museu Britannicu hè un amuletru grecu di u seculu III, simbulizante l'infinitu.
  5. Sicondu u filosufu German Friedrich Kekule, u sònniu in forma di un uroboros l'hà pusatu à l'idea di apertura di una formula cìliche per benzene.
  6. In a cultura occidintali, u signu vinia da l'Anticu Egittu, induve hè statu illustratu di u 1600 à 1100 aC. e.