Cumu appaciu un brownie?

Ancu i nostri babbi cose chì in ogni abitatu ci hè un maestru invisibile chì vigilia l'ordine è pruteghja da l'adversità. Malgradu u fattu chì parechji di e tradizione di i nostri babbi sò abbandunati, certi pirsuni cuntinueghjenu à crede in l'esistenza di una casa-spiritu è ​​ancu ciò chì cajole. U cumpurtamentu di l'spiritu viscuvatu hè una cunnessione diretta cù i patroni di a casa è si cumpurtavendu in una manera impurtante, puderà punisce.

Cumu caghjà per cajole the brownie?

Per prutezzione di a vostra casa da prublemi è vive in felicità è in armunia, hè cunsigliu chì seguite e regule seguenti:

  1. Hè impurtante chì cajole u brownie quandu si move, perchè ùn puderebbe simplificà micca esse stallati in a casa. Per quessa, hè necessariu chì u ghjattu in a nova abitazione. Hè cresce chì a so energia, sparisce u spaziu di u negativu. Se si movi, piacè assicuratevi di piglià u brownie. Stand in u centru di l'abitazione, apre a borsa è invita cun voi. Pudete ancu aduprà una scupa per questu. In i tempi antichi cambiendu u locu di residenza, l'spiritu invisibule era chjamatu cù l'aiutu di u pani è u salinu è disse parolle: "Andate, maestru, viaghji cun noi".
  2. Ùn averete micca legatu in casa, neve regularmente. Brownie ùn pò micca piace u polu è i sidimenti slovenly, spessu castiga, per esempiu, chì oculta e cose.
  3. Sì avè avè nzignatu, dopu cun elli fate un lettu per u brownie. Per esempiu, piglià una casette, fate un telme è un pillow è una manta fatta di voi stessu. Pone a cunclusu finitu in un locu illuminatu è inventa u maestru invisibili.
  4. Cajole the brownie in l'appartamentu hè bonu per i misgi, perchè spessu si transformanu in un spiritu invisibili.
  5. Ùn li piace u maestru invisibile è l'scandalu, chì l'energia negativa si sarà un magnetu per attruvarà diverse spiriti maligni.
  6. Se avete chì e cose accuminciaru a spariscia, è poi l'truvate in locu imprevisu, volenu chì u casanu hè travagliatu. Allora pudendu ritornu i bè robbe, dicerete questi paroli: "Avete sceggiatu è hà datu a casa, a casa, è dà torna" .

Ci hè parechji rituali chì aiutavanu cajole è fà amici cù u maestru invisibili di a casa.

Option number 1 . U terzu ghjornu di a luna piena, avete bisognu di ottenevule bè nisciu è esistà dettu à mezzanotti in u centru di a casa cù una candela chjara, è arcu à tutti i quatru santi, è dicenu:

"Maestru, maestru, andemu à a mo casa, à un patrimoniu richu, per vive, à esse, à a ricchezza!"

Hè ricunnumuta chì un ritu tali esse realizatu durante 3 mesi.

Option number 2 . Accantu à 12 ore da a matina da u ghjornu à u luni, hè necessariu di furnisce un pezzu di pane di centu à u bordu di a tavola in a cucina è l'asperu cun sal cù un pezzu di carne o patata fritta. Dopu qualchì 3 voti dicenu dinò parolle: "Maestru, caru, ochji invisibili! Aghjunghjeghje u trattatu, vi aghju offerta cun reverenza. Defensa cù a vostra forza è a to chianci, perchè l'acqua ùn vi micca affucatu, perchè ùn vi mancu micca rimessu da u focu, perchè ùn pudere micca pèrdite a vostra ricchezza .

Prima di a matina, venite à a cucina è manghja i sobri.

In modu, prima di l'apparizione di u Cristianesimu, ognidunu celebrà l'anniversariu di u brownie, è era l'1 di aprile. E persone cridètenu chì à questu tempu si svilò secondu da a hibernazione. Arcuni fonte anu ancu esse infurmazioni in sicretu chì u anniversariu di u babbu hè celebratu u 7 di frivaru. Hè quellu ghjornu chì hè cunsigliatu per trattà è cajole the brownie in a casa, chì questu hè un grande festa per ellu. Per fà questu, pour un vetru di vodka è mette un pezzu di torta o quarchi àutru pasticceria, cum'ellu dice:

"Babbu, guardianu è fanale di a mo kind. Turnate da e strade viulente, da i fruntieri straneri in u minimu, à u cantu. Patruzzu, si s'assettanu in una fila, parlendu cun un zitellu. Amen ".

Dopu quì, croce è arcu. Cusì tratta in un cantu sclusivu di a casa, induve u cuddinu pò cunsigli. U maestru invisibile certamenti avarà apprezzà è mantene a pazità è a felicità in a casa.

Per cuncettizà cunvene una transizione per a venda di un appartamentu, hè necessariu d'appaciguà u domiciliu, postu chì altri, ùn pudere micca accettà cum'è novi propietari. Per fà quì, fendu nantu à a porta, vultate à a curona distida è, cuminciate, dì:

"U babu brownie, pigliate a casa di i novi prupietari, micca per una ora per passà a notte, ma l'età sana per fughje. Ùn ti daveru micca, è ùn lasciaranu micca.

À a notte, abbanduneghja u prughjettu cù una piccula cantu di pignau cum'è un trattatu.