Perchè ùn puderete vede à u spechju?

Hè una cosa insubituìvule in u mondu mudernu cum'è un ispille, cuntene assai misteri è un passu misticu. Per mezu di i specchi, i sorceri è i maghiaturi cumunicanu cù l'altru munnu, cundiscenu spiriti è raghjunghje parechji riti anzi. Perchè ci hè un signu chì ùn pò micca stà à sente in u speulamentu? Hè cresce chì questu hè un signu dolenu. Sicondu a cridenza antica, i destinati di vede e persone si sò ntervirondu è un scandalu o una grande disputa hè pussibule. Altri dicenu chì e zitelli anu cercatu in u listinu stessu, ti aduranu un omu è ùn anu sia infeliz. Ùn importa micca quantu hè bonu, pocu in i segni.

Perchè ùn vi pudeti vede à un ispìritu in una persona?

Stu signu si stende oghje più in corretori speculchi o per percepzioni dui di u mondu. In vista à a persona per mezu di u specchiu, pudete sculaccià o nantu à a vostra energia positiva. In questa situazione, tuttu hè dipenditu nantu à a forza di u campu d'energia umana. Inoltre, unu ùn pò mancu cercà longu è vicinu à u specculu, questu puderà causà criaturi isulani è distrughjini a psyche umana.

Mirruri sò chjusu, se a pèrdita si trova in a casa, ùn permettenu micca chì i zitelli annunziate per un annu, ma da i rotulati si libbratu di elli cù gran rapidità. Solu un specchiu, e tanti cunvenzione.

Hè per quessa, ci sò parechje motivi per quale un pudere micca vede in u spaziu in questa o questa situazione. Stu pezzu màggicu di l'internu ricorda tutte l'avvene chì avianu fattu in a casa induve hè situata. Prucessu da questu, anziani sò cunsigliati per ùn spiecanu mirà nantu à l'eredi, soprattuttu s'ellu avianu vistu i morti avvenimenti da i so pussidori previsti.

In a notte è a sera, di questi mirchi pò surtanu e entità è teme l'abitanti di a casa. In quessi situazzioni, ancu u scèpticu più dispertu cusì crede in l'esistenza di l'altru munnu.