Sign - l'ovu hà voltu à a casa, chì significava?

Ogni noi, almenu una volta in a me vita, hà scontru un eventu chì un pappu o palummu scappò in a finestra, menu visitatori di più frequenza è ghjucate. U signu "l'ovu hà purtatu in a casa" hà tenutu dui predizioni prisenti: à bona nova o à morte di a persona vicine.

U pioveru scappau fora a finestra - signa pupulari

U vaghjolu cascò à a casa - in questa firuzza i nostri antenati vìdenu u missaghju di e forze d'altri, perchè elli consideranu quelli creati per esse l'abitanti di u celu. Oghje sapemu chì e pani chjaranu micca solu in u celu, ma ancu vanu in a terra, ma spessu superstizzioni sò più forte. In i tempi antichi, l'acelli avianu un grandu rolu, nantu à elli, i signori sò stati determinati:

  1. Titmouse o pardal simbolizava a morte di u patrone o pari di vicinu.
  2. U cucko era predilettu un focu.
  3. Riccione - per un bonu messagiu o à un vutu.

U vadduni passò in a finestra - un signu

Hè cresce chì, si un piozzu hà purtatu in a finestra - hè male. Anu sinu interpretatu e signu, quandu l'ave s'assettò à u vitru. U simbulu più cumuni di un tali clientore hè u missaghju di l'altru munnu, in particulare se un corvu o un paru di cazzuttanti anu vistu. Osservatori muderni ani una visita sò ancu intrepreta cum'è un signu di grandi imprezzamenti, espansione o di cambiamenti di vita seriu. Cusì, hè cunsigliatu per andà à a chjesa è prege per l'ànima di tutti i so parenti morti, perchè ùn ti mannanu a vita o esse prutezzione di u prublemu.

Sì, dopu à pusà nantu à l'armadiu fora, l'avecanu cascò à a finestra, era impussibili di forza. Espera finu à ch'ella si vola, ancu offerta u pane, spese cun boni intenzioni. L'eccezzioni era sempre una culomba, hè venerata cum'è u beccu di Diu, per quessa, a so apparizione hè cunsiderata cum'è bona signa, bona nova è bona furtuna in amori è relazioni familiale.

U vaghjolu cascò à a casa, è si vippò

Se l'avè hà inghjuttatu in a casa è averemu immediatamente, i signaghji da i publicani interpretonu stu signu com'è un missaghju impurtante per a famiglia sana. U rolu hè ancu ghjucatu da a manera chì i cumandanti hà purtatu:

Perchè un paese si vola in casa? Ci hè una credenza populari: annunzià nantu à quelli di altri cambiamenti. Quandu l'avutri crescenu di e crescente di a abitudine umana, l'altri criaturi alati ani ricivutu i so rolli:

  1. Sparrow pare à disputa à a famiglia, se l'avete sentu nantu à u mobili - aghjustanu un divorziu.
  2. Uttava averebbe contru à e transazzione cù a so cuscenza, perchè avete bisognu di puliticamenti nantu à e persone è l'atti.
  3. Nightingale - un clientu assai rari, a so cumparenza prumetti ricchizza è boni prufitti.

L'ave hà fattu un nidu in a casa - un signu

In i tempi antichi, quandu l'acelli sò spessu setthitu sottu à u canne di i capieri, i persone anu vistu dettu l'affare si avviò à a casa è si torcia u niu. Hè stata creuta chì quandu l'alloghju alatu stalla in a casa, pudete esce per cambiassi boni, ma sempre cura a quale di i messageri di u celu, quand'elli dicenu in i vechji tempu, facia cura. I nidi di i novi inquiliani foru interprittu cum'è seguenti:

Sign - u pioveru scappò versu a veranda

Cù l'avventu di edifici altri, a ghjente hà cuminciatu à sentu moltu più calmamenti versu l'aspettu sviluppu di l'acelli. Perchè sempre puderete calviri: l'avecuni hà purtatu a casa per voi per sbagli, è era dovutu à un vicinu. In i caseroni privati, ci hè una credeva micca: a piglia sopra à a veranda, ùn hè micca parte di a casa, perchè ùn hè micca un signu dolci. Cù l'avventu di balconi, a creda hè postposta à elli, secondu se u balcone hè cunsideratu parte di l'appartamentu o micca:

  1. Se si cunsidereghja, u signu "u piozzu hà purtatu in a casa" hè attivatu.
  2. Se u balcone o loggia ùn pò micca esse attribuiti à a premise, dichjarazione cum'è un faraone solu predice a ricustituzione in a famiglia.

Chì si l'avecanu battuto?

Perchè l'uccelli volanu à a casa, l'ornituloghi chjamate qualchi ragiuni. E persone chì ùn sò micca supersticiosi sò assai cuntintezza cù sti spiegazioni scientifichi, ma s'ellu ci hè una sperimentazione tristi o supersticione più forte di a lòggica, ùn sarà micca superfluitu, per a vostra cunsulazione, di mantene un rituali speciale:

  1. Trascendere nantu à l'adveniu da l'altru latinu o di pane à migliu per trasfurmà un invitu chì hà inesperatu. A finestra deve esse apertuata più larga, l'avellu ùn deve esse spargugliatu da a forza. Quandu si asci, valdi un salottu nantu à u so palme è colpu à u ventu da a finestra, dicendu: "E nostre alme romagnau cun noi, i nemichi si sparghje, tuttu u male saldarà da a finestra". E dopu trè ghjorni per rinuvà a festa per i piumini cù i paroli: "U mo rigalu, pìgliala, salva cun mè".
  2. Aspitteti finu à chì l'avec trova a so strada, scorri à un pocu di zuccaru fora di a finestra per esse di lacrimi salati. Trè volte per dì dopu: "Vola pi nutà, ma micca per u prublemu."