Jennifer Lawrence hà publicatu a so identità persunale in a rivista Harper's Bazaar

L'American Jennifer Lawrence hè un piccatu di fà scopre di vita. A ragazza spessu è cun rimessu rimettimu in u cinema, cullizendu un munzeddu di ricerchi di critichi, è ancu cumu a face di TM Dior. In u so moneybox, parechji premii prestigiosi - Oscar, Globu d 'Urgellu è BAFTA. Questu hè in 25 anni!

A zitella hè ragiunatu cunzidiratu unu di i più famosi attrici ghjovani di Hollywood, ma pare chì hà da pagà un prezzu altru per a so fama - fallimenti in a so vita persunale, a solitude è, in cunseguenza, prublemi cù l'alcohol.

Sessione di foto interessante è intervista straordinaria

In u novu filu di u Bandone di Harper, a zitella amparò nantu à u spaziu imprevisu - hà posposta positivamenti per a risidizioni di fotografia da Mario Sorrenti è l'hà dettu ciò chì era incisa.

A question di u giurnalista di a so vita persunale, Jen averia a vargogna e rispunniu bè chì hà digià sminticatu cumu fà l'amore.

"Mi sentu assai siveru". Ùn aghju micca scurdatu di u sessu hè. Ùn veru capimà capì per chì l'omi evarru micca, ùn ci hè micca un veru mutivu di quellu ", si lamintò l'astresca di i ghjuculi di l'Famu.

Pensemu chì, sicondu i rumuri, l'attrìccia avia un brevi romanzau cù u so cumpagnu ex-maritu, Gwyneth Paltrow. True, ella è Chris Martin diverghenu l'aostu di u 2015. Da questu mumentu, a zitella ufficialamenti micca truvà nunda.

"Qualchissia chì ti dicu à l'avanti, i mo paroli seranu malinterpretati". Ùn avete micca u mo "u mo tipu". S'è pruvate per paragunà tutti i carusi ch'e aghju scuntatu, pudemu avemu un pocu di truvà nunda in cumunu trà elli ", hà dettu l'estremità di u filmu di l'alegria.

Leghje ancu

Ùn avete vistu i spondi

È Jennifer ingammò in a so disturbazione cun lata cù l'"acqua di u focu". Ella disse chì ùn ùn piace assai partiti, perchè ùn spessu ùn si pò fà stà parechje parechji razzione di l'alcoolì.

L'amici sò volte à sparisce à i partiti, ma in solitu finisci malamenti. Mi beiu un pocu, è appressa à tutti i cori, scurdate annantu à u sensu di prupurzioni. Aghjunghje à a cuscenza oghje in u salone di e femine, sopra u bagnu. Sognu di disprezzu l'incidentu e quasi ùn scurdate di qualcosa, - u celebrittu pienziu.