U prìncipi Harry hà fattu parechje interessante nantu à a vigilia di Invictus Games

U possu erede di u tronu britannicu, u princaveru Harry, hà vicinu à l'USA per Invictus Games, un cuncorsu in quali i suldati invàlidi participanu. Questu avvenimentu s'incerrassi oghje, è sarà 5 ghjorni, ma à a vigilia di Ghjesù u prìncipe hà datu parechje intriganti interessanti.

Harry hà parlatu un pocu annantu à a so mamma

Aeri u prìncipe hà visitatu un match in polu in Wellington, Florida. Stu ghjocu era guidatu da l'organizazione Sentebale, è i fondi recullati da l'avvenimentu destinatu à purtà AIDS. Sta cumpagnia in memoria di a so mamma era creata da Harry diversi anni fà. Quand'ellu fù risatu nantu à u podju dopu à u partitu, l'omu amputò: "Aghju ricordate di a mo mamma fermamente, ma aghju sempre pruvatu d'accorso per ch'ellu era orguglioso di mè. Sapemu chì a mi piace assai, cusì sempre prima di fà qualcosa, mi staiu, perchè a me vucali internu ùn hà mai falliu.

In più di sti paroli assai interessanti di a Principessa Diana, u so figliolu più giovanu hà dettu à i Persone, chì i ghjurnalisti anu a gestione di parlà cun ellu dopu l'avvenimentu. "Quandu a mo mamma era mortu, un foro enormu furmatu in mè, nìuru è gaping. È ùn pensu micca solu in mè, ma in una parte di pirsuni. Mi pari dame chì, facendu a carità, aghju pututu chjudeà un pocu, "disse u Principatu Harry. "Quandu mi partitu l'armata, aghju vinutu in Lesoto. Hè circa 12 anni fa. Ùn puderete micca imagine chì in Africa puderia esse un beddu paese cusì, ma à u listessu tempu, tantu infelicatu. Vi un gran numaru di i zitelli chì anu perdutu i so parenti per u SIDA. È hè stupidu. Allora aghju pigliatu una cunnessione prufonda cù elli, perchè mi persi perdutu a mo mamma. Sò cum'è mè, hà avutu un vacu internu, è hè quellu chì hà sempri unitu per noi ", u prìncipe hà concluitu u so discorsu.

Leghje ancu

Harry hà detti diffirenti per a so vita persunale

Mentre chì u prìncipe hè in i Stati Uniti, ùn perdendu micca per nunda. Immediatamenti dopu la festa nantu à u polu, Harry feciparà nantu à a BBC, induve hà participatu in u programu di Andrew Marr è dete una entrevista curta. "Hè assai difficult for me now. Grazie à tecnulugii muderni, a linia di a vita publicu è privata hà sparatu praticamenti. Ma sò un esse umanu, è ancu avè u dirittu à a privacy, senza a so nutizzioni è discussioni ", disse u Principatu Harry. "È fate tuttu ciò chì seguite sta linea. Cumparu chì, postu chì sò un membru di a famiglia reale, portaghju stu privilegiu per a vita è interessu da a mo persona serà sempre. Ma iu fazzu tuttu pà fà i meziunamenti più interessanti à u publicu è à i paparazzi di qualsiasi di l'avvene in a mo vita pratica ", Harry conclusi a so entrevista.