Cindy Crawford amparò chì hà cessatu di teme l'età!

A rivista di Dujour hà tuccatu unu di i temi più penurtanti di alcuna donna - u prublema di l'anziane è i cambiamenti in età. Eppuru, ma, anchi l'altri statues, a vita facenu i so ajustementi à l'imaghjini di i dui supermoduli è l'attrici, è e donne ordinariu. Cindy Crawford ammettiu, perchè parechje tempu ùn puderebbenu cunghjiglisce cù l'anni è i cambiamenti in u so corpu. Sora ora s'hè scacciatu i so teme è hè felice!

Per un bellu pezzu, ùn pudia micca accettà a mo cambiante età, è ogni annu era più difficili per capiscinu questu. Sembla, più ricenti, eru un mudellu iniziu, sò 20 anni è sò nantu à a tappa di u legganu Vogue. Avà hè a mo figliola. Avà aghju avutu à a realizazione chì hè inneziu di penserà u passatu, nantu à u tempu chì eru finu à 30. Cum'è qualsiasi donna, avissi vulutu chì u mo corpu hè struitu, a pelle ùn cambia, appretene a tanta forza per questa ... Ma l'età hè a rialtà cù quale a vivi.

Quelli di i so figlioli in l'affari modellu

Quandu a figliola è figliolu di Crawford decide di seguitu à i so passi, hà discorsu di ùn dissuarà o incuraghjenu. Ci aghju datu tutti u drittu per elettu è pruvate aiutà cun cunsiglii. Avà i figlioli di u supermodellu face una carriera in a moda è assai successu!

Ùn sò micca surprised chì scrive u mondu di a moda. Hè state parte di ellu da a zitiddina, anu vistu u mo esempiu, viaghjatore constantu è sparizzioni. Per quarcunu, a vita di u mudellu hè fatta cù colori brillanti, sanu di u principiu chì hè una vita di ogni ghjornu persunale è l'autodisciplina constante. È troppu tempiu per fà predicimenti à u successu, ma sapianu e cunniscenu più nantu à u so travagliu di quelli nobili novi.

Presley è Kaya Gerber, Cindy Crawford, Randy Gerber

Leghje ancu

Circà e belezzi mudiche è mudelli

Cindy Crawford hà dettu in una entrevista chì trà e mudelli di i 90 è e fiorite chì sò in a lista di i primi ind'i tutti l'agenze mundiale, ci hè una grande diferenza:

Allora sintemu a nostra peculiarità, oghji i rêveci cumunicheghini dimostranu chì una bella ragazza ùn hè micca pocu cumunità è pò viutà bè in a strada vicinu. Prima solu, solu u cerculu selezziunatu di parechje bellesie apicultori nantu à e cose di magazines di moda, è l'oghje Instagram demoni chì ci hè parechji centu d'elli, à nichi straneri. U numaru di seguitori è entusiatimi cuntenimi sont cumu cunfirmà chì hè ricunnisciutu cum'è bella.
Cindy Crawford cù a figliola Kaye Gerber