Bono ùn permetti micca chì Donald Trump entre i so cuncerti!

Uh, è Bono's hot! Temperamento irlandese è pugnacious temperate ùn dà un riposu. S'ellu ùn piace micca qualcosa, ùn ùn mancunu silenziu. Paga d'attinzioni, l'intellettuale chì circundava l'elezzioni di u 45 u presidente di u US cuncipitamente silenziu. Ancu l'avutri rivuluzziusi di Celu di Trump anu piatu di criticà è resignonu à perde a Signora Clinton. Ma u frontman U2 intrudughju sottu à a parolla in a so sacchetta ùn pò livà micca. Iddu dissi in bocca tuttu ciò chì pensava di Trump. Sembe, beni, chì ellu face i prublemi di i Stati Uniti, Bono stessu vivi oltremare, ma hè sempre una ragione per u cunflittu.

Rock out of politics? Senza mancanu!

À a vigilia di a so tour di cuncerta in i Stati Uniti, Bono hà parlatu cun i periodisti di a pubblicazione "Mirallu Irlandese". I Correspondenti citedu e parolle di u Rocker:

"Donald Trump, ùn pensate micca à vultà à i nostri mostra! Puderete à u concerti solu per u mio corpu mortu! ".

Truverete sò e truppe di Bono, è i musicisti irlandesi ùn devi micca u so primu presidente? Or à principià cù hè necessariu scògliu, è s'è l'audizione Trump music U2?

In ogni casu, un vocalistu strettu ma giustu permessu i Stati Uniti chì vutaru à Trump per cumprà u bigliettu per cuncerti.

I ragiunisti anu dumandatu, è perchè chì Trump meritava tali disgrava? A risposta fu: l'amministrazione di u novu presidente hà reduatu significativamenti u finanziamentu di varii programmi diretti à a lotta di u virus AIDS.

Leghje ancu

Bono hà tuttu u dirittu per cundannà Trump, perchè ellu, cum'è un musicista successu, donate assai soldi à carità. Ùn hè micca difficiule per aiutà à u cresciute, ma à u truncate di bilionaire - micca davanti ...