2016 moda bieghja - vestiti

U 2016 piacenu cun novità in una modesta di castagneto, di quale hè necessariu assignà vistimenti separati. Allora, l'attrufazione principale sò vestiti cù manghjate longu, chì parechji si scurdanu, vestiti speciali incruciati assai, robba cù un colpu di V, cun un trenu, un portu apertu è ancu i vestiti di u casu di casu.

Chì i vestiti di cunte sò in moda in 2016?

  1. Vera Wang . Dopu avè i fanatici di sta famosa marca vènenu i so sensi dopu a stata bella cullizzioni di a castagione di a primavera-2016, u talentu Vera Wong demostrava à u mondu una nova linea di vaghjimu di u vestiti. Allora, in vistita cù una splutazioni magnificu a maiò, questu hè, parechji granduscule prevalunu. In quantu à u disignu, hè minimu: tutte ciò chì pò esse vistu cum'è tali, hè un grande arcu chì adorneghja u ghjocu in u fronte.
  2. Monique Lhuillier . Monique Lyulle hà creatu una serie di vestiti di cunzzazione cù un scogliu profundo, chì dà l'imaghjinate una maiurezza feminità, l'attrachju è u rinforimentu. In esempu, un tali elementu in vestiti ùn pruponenu qualchì moda di u fashionista, ma duverà guariscenza daveru una fiertà à l'armata di a sposa.
  3. Badgley Mischka . Quist'annu, i disinettivi dicenu micca di tradiscia a tradizione di a casa di moda è creata una cullizzioni chì a so principal diferenza hè a forma di simplificazione è l'assenza di una decoru massivu. Tutti i mudelli sò bianca tradiziunale, u cicellu di quale era un decoru bellu ghjornu fattu di tela d'ivori.
  4. Marchesa . Grazie à u disignu spusatu, sta marca hè divintata un favuritate ùn solu trà e donne ordinariu, ma ancu parechje celebrities (per esempiu, Nicole Richie). È eccu suggerisce chì in u 2016 in l'apicultore di pupularità di pupularità cù vestiti draperi, ricami, flounces, lacce è strisce.
  5. Amsale . Minimalismu ùn dà senza modu à abbundanza abbastanza. Cusì, a moda di u novu in u 2016 hè un clàssicu in l'interpretazione muderna, altri palori, l' armata di cunnessione pò esse restituita è esecutata in un sceltu di culore cusciottu, a decorazione massima di quale serà un arcu o un cinturione.

Vestiti di vestiti - Trends in moda 2016

Hè nutate chì ancu dinò annu à a cima di a moda-Olympus i seguenti vestiti di u vestitu: