Komorni Hurka


Komorni Gurka hè u vulcanicu più chjucu in l'Europa Centrale, è dinò un locu storicu è naturali assai interessanti.

Infurmazioni ghjugna

U vulcano di Komorni hè statu furmatu pocu fà recentemente in u Quaternariu. U piccu di l'attività volcanica in queste parti era in u Terzuariu.

L'altezza di Komorni hè a vicinu à a 500 m è hè assai più cum'è un quartier ordinariu coperto cù u foresta. In a prufundità di un vulcano durmante ci sò dipositi basalti.

In u 1993, Koromni Hurka hè statu ricunnisciutu com'è un monumentu naturali da a Repubblica Ceca , è u vulcano è in l'area aroundu ricivutu u statu di una riserva. L'aria di stu territoriu hè circa 7 ettari.

Fondo Storicu

I scientisti sò arguti per un bellu pezzu per ciò chì a Komorni Furia hè, dopu à tuttu, un vulcano o solu un muntagna. A chiarità in questa materia era fatta da u famu pueta, filosofu è naturalist Johann Wolfgang Goethe, chì era attivamente interessatu in a geologia. À i so ordini, un canali prufunnu era cavatu in a muntagna di Komorni Håka, in u rocca vulcani eranu scuperte. Questa hè esattamente ciò chì era cunfirmatu chì Komorni hè sempre un vicinu vicinu, è micca alcuna formazione naturali.

Perpetuating the merit of Goethe, nantu à u vulcano Komorni Huracà u so ritrattu, sculpitu da un artistu Inconnu, hè adurnatu. Sutta l'imaghjura hè scrittu chì u famu poeta hà cuntribuitu à l'estrumentu di u vulcano.

Cumu à i monti?

U vulcano di Komorni hè statua entre dui città chechi è Cheb è Frantiskovy Lazne . Da l'ultima cità à u vulcano, circa 3 km di a strada. Sta strada puderia esse caminata nantu à pedi, o piglià un passaghju à l'autobus turistico.