Havlíčkov Gardens

Havlíčkovy Gardens hè un grande pragu in Praga , cuncepimentu in u stilu di un giardinu inglisu. Ci hè u postu più interessante: una vigna, funnata diversi seculi fa, da Villa Moritz Greba è un vechju chjassu. Inoltre, i jardini sò chini di abitanti abbastanti, chì fà u caminu nantu à elli ancu più affascinanti.

Descrizzione

A storia di i Cavernes de Havlichkov principia in u 1870, quandu l'area di Praga Vinohrady era chjamatu i Vigneti. L'Entrepreneur Moritz Grebe acquistò una bella pianta per una residenza estiva. A bastimentu durò 17 anni. Duranti stu tempu, una casa hè stata rimessa, hè stata una vigna, fontane, grutti erani stati è una stufa era stallata. Grebe hà vivi in ​​u cantonu creatu da ellu solu 4 anni, dopu à quale ellu era mortu. I so eredi utilizzonu a residenza per usi cummerciale - pagonu una visita di u luxuu parcu. Inoltre, u giardinu era fruttìvule, chì cuntene a maiò parte di i prufitti.

In u XX sèculu, i discendenti di Grebe vindìanu a residenza à l'autorità, è fù chjamatu "Havlichkov Gardens". À u listessu tempu, ùn hè micca stato in seguente un postu per ricreà . Da u principiu era una scola furesteria, dopu à a casa servita com'è u hospitalu di i zitelli, è in a guerra di a guerra mundiali era una organizazione fascista chì in u tempu di paesu era sustituitu da a Casa di Pioneers. L'ultimu ciò chì hè accadutu quì hè u Conservatoriu di Dansa. E cambiamenti multiplicate anu un effettu perjudente nantu à a custruzzione, è ghjà à a fine di u seculu passatu, necessitava reparazione maiò. In u 2002, una ricustruzzione grandi di u cumplessu principiatu.

Oghje a casa di residenza un centru di furmazione, diversi salotti di cuncerti è una sala di cunferenza.

A voir à Giardini di Havlichkovy?

A visita in u parcu pruduce una visione di l'attraversu individuali. A via per elli ghjanda per i ghjorni cù documenti di spezie d'arbuli, in quale ci hè più di vinti spezii d'occhi è assai ardori russi. Havlíčkov Gardens si trovanu in diversi punti, per quessa chì ci sò assai scoli in u park. Parechji sò sò fatti di petra è anu construitu in u XIX seculu. À a listessa ora, pare chì sò parti di qualche castellu medievale è i turisti si dete per piglià ritratti. Ci sò parechji beddi posti in u parcu. L'oggetti più preziosu è più preziosu sò:

  1. Villa Moritz Grabe. Eccu l'attrazioni principali di i Giardini Havlichkov. A casa hè stata custruita in un stile neor Renaissance. L'architettu, travagliendu nant'à u prugettu, hà inspiratu, annunzendu i rossi abiti italiani d'estiu. Per questa raghja, per una banda, a villa hè stata a lucru, è di l'altru - cusì cusì grande. Duranti l'ultima restaurazione, a faglia è l'interiore sò stati rilievi, perchè i visitori pò vede Villa Greba in a so forma originale.
  2. Vineyards. Unu di e duminii di u duminiu di Greba eranu vigneti. Forsi, per quessa, l'enfasi di l'architettura hè fatta precisamente in u stil italià. Certi corsi di chì a vinetta hè fundata da Carlu IV. Quì, finu à quandu, sò cultivati ​​variità priziosa di uva chì sò stati in a distillaria. U vinu locale pò esse tastatu in un locu in Galichkovy Gardens.
  3. Arbor Wooden. A so opzione, chì i turisti anu vistu oghje, hè una ricustruzzione. L'uriginale fù distrughju parechji dicennii fà, ma i dibacciosu sò stati cunservati, è una clochera di bi-nivellu di lignu cù una scelta elaborata hè una réplika precisa di quella chì era custruita in l'anni seculi di u seculu prima l'ultimi.

Cumu ghjunghje?

A prossima di i Jardine di u Castellu ci sò parechji trasporti publichi. U più cercanu: