IVF cù uovo di donatori

A fertilizazione in vitru hè diventendu un prucessu di più frequente. I pussibuli di questu prugramma si esprimenu per u sviluppu di a medicina è l'uttellu tecnicu è medicamentu. Cusì, se prima avà era una durata per l'IVF per l'iniziu di a menopause, ora l'età di u paci ùn hè micca d'impurtanza fundamentale. I IVF cun un donu d'oghje facenu pussìbule per dà nascita un piccioccu even after the beginning of menopause.

U prucessu tutale hè spartutu in 2 parte: a donna donante hè stimulatu da i ovari per riceve l'oocie è punite i ova. A seguita hè a fertilizazione artificiale di l'ovu è l'implantazione di u ovu fecundatu à una altra donna.

A donna donante hà da sottu sottumessa un cursu di stimulazione ovariana durante deci o doce ghjorni. U cursu prupone ingezioni di drogherie hormonal in ogni ghjornu sottu à l'attinenza di un medico. Quandu si vende eccellenti nantu à ultrasound chì a maiò parte di i follicle sò abbastanza matura, u donu hè datu una droga chì cuntrola a ora di l'ovulazione è permette strae di i celi prima di u so liberatu naturale.

Dopu a cullezzione di l'ova, chì si trova sottu l'anesthesi generali di azione curta (10-20 minuti), a fertilizazione di u ovu di donatore cù u cume di u ciumi facianu. Fertilizazione di u ovu in l'eco hè stata fatta in u laburatoriu. Poi ci sò 2 opzioni per a più di accionamentu: congelate un ovu fecundatu per a so impurtante retardata o l'impurtazione immediata di l'ovu à u receptore femminile.

Piuttostu l'ovu fecundatu hè implantatu immediatamenti in l'endometriu di a cavità uterina dispostu. In questu casu, u travagliu predefinitu hè necessariu per synchronize u travagliu hormonal in u corpu di u rivinariu è u donu. Hè ciò chì hè una donna donora è un destinatariu femminili accunsenu trà elli, l'accuppettenza di certi medici hormonali in modu chì, in u tempu di preparazione d'ova, a mucosa di l'utru di u receptore era pronta per riceve l'embriione. Apertura à u tempu di u trasferimentu d'embriione, una hormona progesterona hè attribuita à u rimpartariu femminili. Hè assai impurtante per l'impiegazione è u sviluppu propiu di l'embriione in i primi simane di gravidanza.

L'effittiva di u prugramma di IVF hè chì a so puntu di successu hè di circa 35-40%, chì significa chì ogni terza donna chì ùn hà capaci di cuncepisce naturale hà a pussibilità di diventà a mamma.