Teatru Naziunale di Praga

U Teatro Nazionale di Praga hè un sugettu di orgogliu culturale di a cità. Hè u dramma più grande è u teatru di opera in a Repubblica Ceca . Unnghentu, stu miraculu di l'architettura hè necessariu per visità i turisti chì ùn sò micca indifferenti à a cultura è l'arti.

Un pocu di a storia di u teatru

U Praga Nazionale Teatro fù custruitu annantu à u 11 di ghjovanu 1881. In questu ghjornu, sta premiera di a produzzione di Libuše, l'opera da u cumpagnu Czech Bedřich Smetana, hè stata quì. Ma, in l'aostu di u stessu annu, era in u focu in u teatru, chì quasi distruttu l'edifici. I travaglisi nantu à a so restaurazione esse realizati u più prestu pussibule, è u 18 di nuvèmmiru 1883 u teatru fù ripertuguu, è a so opera hè statu indicata in u so stadiu - "Libushe".

Sicondu u teatru era cuncepimentu cum'è un teatru naziunali per dimustrà i realizazioni di l'opera è u dramma ceca in u so stadiu, a ricustruzzione di u teatru era guidatu cù e donne di i citadini ordinarji. Ora u teatru mostra, sicuru, micca solu l'opari di l'autori cecchi, ma ancu rapprisentanti di altri paesi è naziunalità.

In u 1976-1983 anni. (da u centenario di u teatru) hè stata rifurmata da l'sforzi di l'architettu Bohuslav Fuchs. L'internu hè statu cambiatu, è l'spaziu di teatru era allargatu aghjustendu una nova scena, chì, in ogni modu, ùn hè micca stata fatta di criticà. Da u 2015 à u 2015, l'apparizione di u teatru stessu era macari ristrutturata, chì, in ogni casu, ùn hà micca affettatu u schedariu di realizazione - u Teatru Naziu travaglia in u modu regulau.

Esternu di u teatru

U Teatro Nazziunali in u stilu di u neo-renaissance hè statu fattu. Hè stati ammucciati cù parechje belle stani. Per esempiu, in a facciata principale ci hè un attic, rapprisandava l'Apollo in un carru è circundatu di novi musi. A facciata sittintriunali hè corona cù sculture da Wagner è Myslbek.

In teatro interiors

A funzione principale di l'internu di u Teatru Naziunale in Praga hè faciule di vede da a photo - hè una pomposità spiestante, splendore è una pretensione di decorazione chì, in u stessu tempu, admira u so modellu modificatu.

In u foyer à longu i mura, ci sò bustu di figuri chì cuntribuìanu à u sviluppu di u Teatro Nazionale. Inoltre, u tettu di u vestibule hè impannatu cù un triptych "Edizioni d 'Urgell, Decadenza è Risurrezzione di l'Arte" di F. Zheniszek.

L'auditu hè designatu per 996 posti. U primu cosa chì tenete cura hè l'ischia grande lampendu nantu à a terra. Pianu finu à 2 tunniddati è hè creatu per 260 focu.

In u tettu torna l'òpere di u lavu di F. Zhenishek è questu ora l'allegii di l'arti illustrati in l'imaghjini di ottu e donne: questi sò Lyrics, Etica, Dance, Mimicry, Music, Painting, Scultura è Architettura.

A cortina in u teatru hà immortalizatu u fattu chì quandu u Teatru Naziunale di Praga hè stata fatta nantu à i mezi di i pirsuni cumunu. In questu hè broditu cù l'oru a frasa cunnisciuta da i chechi: "Národ - sobě", chì significa "Nazione per ellu stessu".

Cumu ghjunghje?

U marcu di u Teatru Naziunale sò aperti à 10:00 à 18:00.

À quelli settimane, puderete mette in una scursioni , induve vi sarà tutte i salotti di travagliu è cuntate in detail a storia di u Praga Nazionale Teatro.

Pudete acquistà cù a via di tramu - Rutes Nos. 6, 9, 17, 18, 22, 53, 57, 58, 59 va à u fèru Národní divadlo.