National Gallery (Praga)


A Galleria Naziunale in Praga hè un locu chì deve visità da tutti i amatorii. Eccu aghjunghje parechje travaglii in relazione à diversi età è stili. Pi visitare a galeria duverà esse preparatu in anticipu, perchè per vede tutti l'altimenti di a galeria in un ghjornu hè casi impossible.

Infurmazioni ghjugna

A Galeria Nazionale di Praga stalla furmatu in u 1949 pè a fusione di i galeri chì eranu digià in quellu tempu in un solu sanu. A stu mumentu stu complexu hà parechji boni, chì hè ghjestionatu da una urganizazione statali. Hè chjamatu:

Un pocu di storia

A storia di a Galería d'Arte Nazionale in Praga in 5 di frivaru di u 1796. Hè quellu ghjornu chì stava furmatu a Società Patriotica di l'Amichi d'Artu, chì anu anu a priservà l'opere di l'arti di u passatu, è ancu di selezziunà l'esemplari più interessanti di a mudernità.

Per vede stu travagliu è familiarizà e persone cù l'arti, a Galeria-Ceco-Moravia era creatu. Era cun ella chì tuttu principiava.

In u 1902, creatu una altra galeria - Art Modern. In u 1942, à l'altura di a guerra, i dui èranu unificati in una. È digià in u 1949 una succissione di parechji risorse successi, chì purtò à l'emergenza di una sola Galleria Nazionale.

Expositions

In diverse edifici sò parechje cullizzioni strutturati in securità di l'intervalli di tempu, geugrafia, generi è stili. Quì avemu bisognu di cunsiderà quì è induve pudete vede:

  1. Palazzu di Exposizione - Ci sò travagli d'arti da u XIX seculu è oghje. In l'exposu ci sò parechje opare di i modernistoghji ceccanti, ci hè una cullizzioni di arti francese - Van Gogh, Delacroix, Monet, Renoir, Gauguin, Cezanne, Shora, Chagall, etc. L'exposizione di l'arte internazionale di i seculi XX XXI hè rappresentatu da opere di Klimt, Munch, Dominguez, Moore. In tuttu, in a custruzzione di u Palazzu di Exhibition ci sò più di 2000 opere d'arti.
  2. Monasteru di Anegean - quì pudete vede l'arte medievale di Moravia. L'exposition presenta più di 200 punti d'arti sculturale, sculture è articuli applicati.
  3. Palermu di Kinsky - in questa edifizie astutufossente nantu à a piazza di a Cità ​​Vientre si trova una immubiliare numerosa d'articuli d'arte in Asia. L'exposition tutte di più di 13.5 milla exhibiti da Corea , Giappone , Chine, Tibet, etc. Ci sò incisione japonese, ceramica islamica, figurini Buddhist. In u second floor hè l'arte di i paesi antichi - Eggittu, Mesopotamia, Nubia, etc.
  4. Salm Palace - Demonstra l'exposition of classical and romantic art of the Czech Republic , Austria and Germany.
  5. Palazzu Schwarzenberg - l'exhibitu presenta l'arti di i maestri cecchi di u tardu Renaciu à a fine di u seculu XVIII. In u primu pianu ci sò sculture, hè ancu un skicariu - una sala chì hè vicinu à u postu di u scultore di i tempi baroccu. In u second u terzu pianu di u palazzu pudete amparà i cullezioni di i pittura. Sottu à u teatru stessu si truvò u postu di a Càmera Armata Imperiale.
  6. U Palazzu Sternberg - quì hè una cullizzioni di opere d'arti da a antichità à l'api di u Baroccu, è ci hè ancu una cullizzioni d'icone europee. In u second piso di u palazzu pudete truvà pitturi per Goya, Rubens è El Greco.
  7. Valdesteci Manege - in u so territoriu si prisentanu staventi temporanevi di parechji artisti cecchi o di u mondu. Un pittorescenu parcu hè stallatu nant'à u palustre.