Tyn

Per ogni turistu, a Repubblica Ceca prumesse assai impresi inescuvale, è, grazia à a diversità è a grandezza di i so attraversati, sta prumessa hè assicurata bè cun forza di restriisce. A maiò parte di quelli cuntrullati in a capitale. Unu di queste postu interessanti in Praga hè Tyn.

À prupietà

L'Anticu Slavicu cunnisciutu a parola "tyn" com'è una fasa. In questu cuntestu, a verità ùn hè micca tantu luntanu, perchè in Praga stu cuncettu denota un piatti situatu vicinu à a piazza di a Cità ​​Vella , cunnisciutu ancu Ungelt. U so origine hè attribuitu à u seculu XI è hè assuciatu vicinu à i mircanti è in a reta di tassazioni.

Tyn hè situatu trà dui igiani, a Virgine Maria è San Yakub, in a parti nord hè a Calle Tynska, è a meridionale si va à Stupartskaya Street. Tuttu u territoriu di u patrimoniu in u tempu passatu hà sappiutu a cura tutta a ristaurazione è a ricustruzzione, è diprezzate a so cumpusizioni sculpturale di l'autore di Jan Stursa.

Tra tutti l'abitazioni nclusi nant'à u spaziu di u patiu Tyn, u Palazzu di Granovsky hè più preziosu. U bastimentu hè cunsideratu in u classicu rinascimentu: hè decoratu cù loga di arcade, murales murales refinési è scritti nantu à temi di a mitulugia greca è i pezzi biblica. Contra u teleniu di questi dittagghiati, i ritratti di Tyn sò assai interessanti è culuriti.

Cumu a Tyn?

Tyn hè situatu in a parti storica di a cità - l'aria di Stare Mesto in Praga. Pudete vede quì per metro in a linea A, à a stazione Staroměstská. Per stà in Staroměstské náměstí ci hè un autobus trasporti n ° 194.