A tuna in lattice hè bona è mala

In u Giappone, tuna hè unu di i peschi più populari. È i gustosi di i Japanese, grandi connoisseurs di mariscos, pudete esse fiducia. Hè veru, anu utilizatu stu pruduttu in forma fresca, è in vendita pò vede spessu cunservazione. È ùn tutti ùn sapanu chì hè u benefiziu è u danu di u tugnu pozzu.

Ingridienti è cuntenutu di calori di tuna pane

Se a tecnulugia di cunsirvatori hè osservatu, u pezu ferma più di i nutrienti. Prima di tutte sse, queste sò preziosu l'acidu grassu omega-3 , à u seleniu, chì raramente hè truvatu in altri alimentari in quantità significativu. A cumpusizioni di u filatu di tuna cuntene vitamini E è D, vitamini B, una vitamina R rara è elementi traccia: fòsfu, magnesiu, potasio è iodine.

Inoltre, i benefizii è i disvantages di u tunnu di conserva sò determinate da a cumuzzioni di u pruduttu. S'ellu ùn sò solu l'addevu cù spezii è u salinu, u valore di energia serà di circa 96 kcal / 100 grammi. Se l'oliu hè presentu, u valore caloricu aumenta à 197 kcal / 100 grammi. In u primu casu, u pruduttu serà unicu di dietetica, in u sicondu - micca assai.

U Pertenti di Tuna Canned

À quistione di si u tunnu cunservatu hè utili, i nutizzionisti ponnu una risposta positiva. Tuttavia, cunsiglianu per a firmà a so scelta nantu à i prudutti di conserve in u soiu stessu. Spicciamenti hà cuncrita à quelli chì avianu prublemi cù l'overgrazia, u colesterulu altu. È a tuna naturali di conserve pò comparatibile cun pruduttu frescu, siddu nun cuntene adittivi artifice è hè fattu di materia prima priziosa.

Questi brecce di conserve, grazia à u cuntenutu di fosfru è à l'acidi grassu, pò megliu l'attività di u core. U potassiu in a so cumpusizioni aiuta per sustene l'opera di u cori, ottimisate a cundizione di i navi. U regulariu di tuna di conserva fura l'immunità, nurmalizà a pressione di sangue, hà un effettu benefizièvule nantu à a visione. Inoltre, hè un bonu strumentu per a prevenzioni di u cancer.

Tù dispunso

Contraindications à u pruduttu sò ancu dispunibili. Prima, a tuna hè capaci di accumulà u mercuri - una sustanza assai pericientia. Cusì, manghjendu in quantità maiò ùn hè micca cunsigliatu. Un ghjarrievule, a zerrie infermiera, sò megliu alloghju per esse dichjarà cunserva di a dieta. À i zitelli chì anu micca pussutu vantaghju. Inoltre, cum'è qualsiasi pruduttu in latti, a tuna da una canna hè contraindicata per i persone cù malatie di rino e vuccata. È pò causà allergii.