A voir à Minsk?

A maiò parte di turisti, quand'elli vinianu à questu o quellu paese, accumincianu u so cunniscenza cun ellu da a capitale. Allora oghje decisu di presentà à u paese di castelli - Bielorussia - un pocu più vicinu, annunziendu in u so core - l'héroe cità Minsk.

Sfurtunatamente, assai munumenti storichi di l'architettura anu distruttu ancu in a Gran Guerra Patriòtica, cusì a città di a cità hè assai ghjovana. In ogni casu, a maiò parte di l'edifizii foru custruturati o ricustruiutu secondu l'antichi disinazioni, chì permettenu à priservà a cultura di quelli tempi.

Quale interessanti cosi si vede in Minsk?

Minsk City Hall

Aghjustissimu a descrizzione di Minsk viaghjate da u principale bastimentu - l'Agljena, situata in Liberty Square. Circa 150 anni passati prima chì l'edificiu era ricustruitu in 2004 dopu chì era distruttu in 1857 da u dicretru di l'imperatore Nicola I.

A data, u Minsk City Hall hè a custruzzione cintrali, induve parechji manifestazioni solenni di a cità è di significazione rigurdanu, in u pianore ùn hè una esposizione chì assente à u visitatori cù a storia di Minsk, è in u sicondu ghjuvenu hè un salottu per a riceve di accolta impurtanti.

Yanka Kupala Park

U postu favorevimu di i viaghjatori hè u parku chjamatu Yanka Kupala - u famusu pueta bielorussiu. Nnamuratu com'è attrazione naturali per una bona ragiunata: prima c'era un casu in u quale hà vicinu l'scrittore stessu. Nta l'anni di post-guerra, in u so locu fù ricustruitu un museu chì in quellu ghjornu sò storichi l'articuli di casa, ritratti e numerosi pubblicazioni cù autografi di l'autore.

In a parti cintrali di u parcu ci hè una funtana, ricreatu tradiziunale di l'antica festa pagana "Ivan Kupala": ghjovani ghjovani adagenu à u sposu, allughjendu l'arumatichi d'erbe in l'acqua.

Cosa da vede cù i zitelli in Minsk?

Complexe museale di articuli e tecniche antichi "Dudutki"

Continuendu a nostra visita virtuale di Minsk, deve esse chjamatu l'immubiliare impurtante di a cità, o megliu u so l'ingiru - u complexu di museu "Dudutki". Questu locu aiuta à sente l'spiritu di i costumi è i tradizioni naziunali di i persone di u XIX sèculu, per vede tradiziunale tradiziunale bielorussiu , è per capisce i sicreti di l'articuli antichi.

In u territoriu di u museu ci sò casi di u ferru, u furmagliu di furmagliu, u panchero, è ci hè ancu un zuccu di zoo chì serà assai piacevule per i visitori ghjovani.

Central Children's Park. Maxim Gorky

S'ellu si prega di una vacanze di famiglia divertente cù i zitelli, fate cura à u Parcu Centrale Centrale per un nome da Maxim Gorki. Ci hè tutte di entretenimentu: caroselli, barche, stagione di ballu è l'attrazioni principali - una roccia di Ferris 54 mt. À a cima hè una bella vista, perchè a cità sana serà cum'è in a palma di a vostra manu.

U parcu hè furnituatu di parechji stijni di modu anticu chì si pò assicurà à l'ombra è di alimentà l'ànghjuli, chì, incidentale, sò parechje.

In u nostru articulu, avemu dettu solu una piccula parte di a vista di Minsk, cusì vendu cun vigilia di un viaghju è vede tutte sse cù u vostru ochju, hè megliu per vede una volta di senti un centu volte!