Chì i manciari cuntenenu a vitamina E?

U travagliu currettu di u corpu hè impussibile senza a sustegnu benifiziu, chì sò ottenuti più di i prudutti di l'alimentariu. Sò include vitamina E (tocopherol). Hè incù tres elementi impurtanti: idrogenu, l'ossigenu è u carbone. Hè mpurtanti sapè chì coglini cuntenenu vitamina E per mantene l'equilibriu, altru o prublemi di salute pò esse, per esempiu, degenerazione musculare, livelli di glucogeno, dannu miocardi, etc. Hè nutate chì a vitamina E hè soluble in grassu, ùn hè micca annunziata per a influenza di l'alta alkali è à l'acidu. Questu substitutu utili ùn hè micca permessu, ancu se u pruduttu hà sappiutu pezzu à fogghiu, ma perduzziunamente sò lucali diretta è di sustanzi chimichi.

Chì i manciari cuntenenu a vitamina E?

Per principià, vogliu dicerà chì a vitamina E hè necessaria per rinfurzà i vini sanguini è di i culu nutrici, è ancu impedisce l'avvelenamentu è rinforza u sistema immune. A natura, u topezillu hè sinticulatu più in i pianti, è in certi tipi di bacteria. Semu dettu chì a vitamina E ùn hè micca solu in frutti, ma ancu in altre parte di a pianta. I prudutti di u cuntenutu di a vitamina E sò e piante da pianta, perchè u toccu hè necessariu per u sviluppu normalu di i embrijuni. Una gran quantitatu di sta sustegnu pò esse uttene per cunsumà granuli d'alimentari, nuts è e sali, per esempiu, calabres e girasoli.

Circate in quelli manghjà assai di vitamina E, hè vale a dì è l'olii vegetale chì sò ricchi in tocoferol. Per esempiu, 100 grammi di oliu di grolini di u trigliu conteni 400 mg, è in soia circa 160 mg. À popular entre aderenti di nutritura adatta, l'oliu d'oliu hè di 7 mg per 100 g. Hè impurtante dete chì alcuni olii cuntenenu sustanzi chì averebbanu u travagliu di u corpu, perchè ùn hè micca cunsigliatu di usà. Sta catigurìa includi l'oliu di palma e coccu. In quantu à a mantra, ùn hè micca inclusu tantumiu toccu, ma per u equilibru pò esse inclusu in a dieta, cusì per 100 g ci hè 1 mg di vitamina E.

Se analizà u menzu di a persona mediana, a maiò parte di tutte a vitamina E si ricetta à i frutti è i viti. Hè degnenu per u fattu chì, anche ciù hè pocu toccu in questi prudutti, sò cunsumati in quantità maiò. Cumpressu com'è un esempiu i prudutti di u produttu in u cuntenutu di vitamina E per 100 g: fagioli - finu à 1.68 mg è kiwi - à 1.1.

Fighjendu nantu à quandu i prudutti di e vitamina E, prestu dinò i prudutti di carne chì ùn sò micca i luglienti in u cuntenutu di questa sustanzita, ma pò esse usatu per mantene u so equilibriu. Per esempiu, in u fiocciu hè 1.62 mg per 100 grammi è in u grassu in porcinu hè 0.59 mg. Sì i prudutti di carri sò seccu, seccu è cunservatu, a quantità di tocoferol hè ridimu à un minimu.

Contene vitamina E è cereali, ma in quantità minima. In più, deve esse nutatu chì l'usu di u trattamentu, per esempiu, grinding, l'ammontu di tocoferol hè ridduzitu. Se parlemu di risu, in a croup impalpita 20 volte più di vitamina E chì in grinded. A cuncintrazione di sta sustegnu benefica ci diminuite cun u risultatu di u moltu di u pruduttu.

Ci hè una vitamina E in u latti è i so derivati, perchè in quantità limitati, ma cù cunsumazione regulare questi prudutti ponu influenzallu u equilibriu di materia in u corpu. Per esempiu, in 100 g di latti sanu tuttu cuntene 0.093 mg, è in crema 0.2 mg. In quantu à i prudutti di u latti fermentatu è i furmagli, per via di u almacenamentu longu, l'ammontu di vitamina E in questi cusì.