Biochemistry di sangue - trascrittu

L'analisi sanguinale biocuimiliu hè un metudu di pruduzzione sangue, chì hè spessu usatu in terapia, reumatulugia, gastroenterologia è altri campi di medicina. Hè u studiu di laburatoriu chì anu infatti rifuggieghja in più u funziunale statali di i sistemi è l'organi.

Gucosa in a biochimia di sangue

Circa un ghjornu dopu à u cunsigliu di sangue, ricevi u risultatu di a biochimica. Detteranu a quantità di cuntenutu di varii sustanzi. Hè bastatu difficili per una persona senza educazione medica à indipindentamente i capiscini i risultati di l'analisi. Ma oggi l'interpretazione di l'analisi di a biochimia di sangue hè sempre attaccatu in l'instituzione medica.

U cuntenutu di zuccaru in u sangue hè u listinu di u metabolismu di carbuidrati. In a norma di glucose ùn deve micca più di 5,5 mmol / l è micca menu di 3,5 mmol / l. Un incrementu stabile in questu indicatore hè spessu pruspettatu quandu:

Sì avè un liveddu di glucose in a biochimica totali di u sangue, a trascritta indicarà chì avete una overdose d'insulina, una fallimentu di glàndula endocrinu o avvilanunzione severa cù l'afflittu fegatu.

Pigmenti in a biochimica di u sangue

In a decodificación di u prucessu di sangue per a biochimia, l'ammontu di pigmenti-bilirubin di diretta è bilirubinu di u totale hè sempre indicatu. A norma di a bilirubinita sola hè di 5 à 20 μmol / l. Un cambiamentu cambiamentu in questu indicatore hè caracteristicu di parechje malatie di liver (per esempiu, l'hepatitis è cirrrossosi), ictericia meccanica, avvelenamentu, cancello di i fìggini, cholelithiasis e mancanza di vitamina B12.

A norma di a bilirubina diretta hè di 0-3.4 μmol / l. Se avete fattu a biochimia di sangue è stu indicatore hè più altu, a decodificación pudete indicà chì avete:

Fatte in analisi di sangue biocuimicu

Quandu u metabolismu grassu hè spizzatu in u sangue, u cuntenutu di lipidi è / o e so fraccizii (eserita di colesterol è trigliceridi) sempre aumenta. L'interpretazione di questi indicatori in i risultati d'assaudi di biochemichi di u sangue hè assai impurtante, postu chì sò assai impurtanti per una valutazione curretta di e capacità funzjonali di i riti è u furu in una varietà di malatie. Oghje sò deve esse:

Salute d'acqua è minerali in a biochimia di sangue

In u sangue, ci sò parechji sustanzi inorganici: potassium, folic acid, iron, calcium, magnesium, phosphorus, sodium, chlorine. A violazioni di u metabolismu minerale à u minerale di ogni tipu sò spessu osservati in i formule severi è leve di diabetes mellitus, cirrhosi di u fieru è prublemi di cori.

Nurmalmentu, i livelli di potassiu averebbe sia in a rigioni di 3.5-5.5 mmol / l. Se ci hè un crescita di a so cuncintrazione, in a descifrazioni di a biochemistia di u sangue per i femine è l'omi, sarà signalatu chì hè una iperkalemia. Sta cundizzioni hè caratteristica di a hemolissi, a desidratazione, a fallenza renali aguda è l'insufficiency adrenale. Una diminuzione dramàtica in u cuntenutu di potasio hè chjamatu ipokalemia. Sta cundizzioni hè un signu di disfunzioni rinal funesta, fibrosi cistiva, un esercitu di l'hormone in l'escali suprali.

In l'analizamentu di l'analisi di a biochimia di sangue, a norma di sodiu hè 136-145 mmol / l. Un incrementu in questu indicatore più spessu indicanu una viulenza di a funzione di l'escali trrenale o a patologia di l'ipotalamu.

A norma di u cloru in u sangue hè di 98-107 mmol / l. Se l'indicatori sò più grande, a persona pò avè a desidratazione, l'avvelenamentu salicylate o disfunzione adrenocortical. Ma a diminuzione di u cuntenutu di cloruricu hè osservatu cun vomiting, un incrementu significativu in u volumu di fluidu è di sudore eccessivu.