Malati infettuti - una lista di e maiurisce periculosi è a prevenzione di infizzioni

I malatii infittivi sò i tipi di malatie più cumuni. Sicondu statistiche, ogni persona hà una malatia infuzia per almenu una volta di l'annu. U mutivu di sta prevalenza di e malattie hè in a so diversità, infiziosia alta è a resistenza à fatturi externu.

A classificazione di malatii infizziosi

A classificazione di e malatie infizziosi in u modu di trasmissioni di l'infezzjoni hè generale: airborne, fecal-oral, domestic, transmissible, contact, transplacental. Certi di e infizzioni pò esse ligati à gruppi diversi in u stessu tempu, perchè pò esse trasmessi in modu diffirenti. In u locu di a località, e malatie infizziare sò spartuti in 4 gruppi:

  1. Malati infettuti di l'intestinali, in quale u patogenu viaghja è multiplice in u intestinu. E e malatie di questu gruppu sò: salmonellosi, feno tifuside, disenteria, colerà, botulismu.
  2. Infezzioni di u sistema respiratorju, in a quali a famiglia di a nasofarinea, tràchea, bronchi è pulmonus hè influinzatu. Questu hè u gruppu più cumuni di i malatii infizziosi, chì pruteghja ogni situazione epidemica ogni annu. Questu gruppu includenu: ARVI, una varietà di tipu di grippa, difterite, puddaru, angina.
  3. Infizzioni di a pelle tramandate da u toccu. Questu incluye: rabbia, tetanu, antrax, erisipelas.
  4. Infezzioni di u sangue, trasmessi da i insetti è da a manipulazione medica. L'agenti causativu chì pari in limfa è sangue. À l'infuzione di sangue, inclusi: tifus, pesta, l'hepatitis B, encephalitis.

Funzioni di i malatii infizziosi

I malatii infizziosi sò funti cumuni. In diverse malatii infizziosi, sti manifesti si palesanu in altri gradu. Per esempiu, a variabilità di a varicedda pò riceviu à u 90%, è l'immunità hè furmatu per a vita, mentre chì a infeziosia di ARVI hè di circa 20% è si prisenta una immunità à pocu tempu. Cumunu di tutti e malatie infizziosi sò tali funziunalità:

  1. Infittivi, chì pò causà situazione epidemica è pandemia.
  2. A ciclicità di u cursu di a malatia: u periudu di l'incubazioni, l'apparizione di ferdinetti di a malatia, u periodu agutu, a recessione di a malatia, a recuperazione.
  3. I sintomi cumuni sò a frebba, malatìa generale, scaldati, di malatia.
  4. Formazione di difesa immune in relazione à a malatia.

Cause di malati infizziosi

A principal causa di e malatie infizziunali sò patogeni: virus, bacteria, prions è fungi, in ogni casu, l'ingaghjamentu di un agente dannuu porta à u sviluppu di a malatia. In questu casu, i fatturi chì seranu impurtanti:

Periudi di malatii infizziosi

Da u tempu chì u patogenu entra nantu à u corpu è finu à a rializazioni cumpletu du parechje tempu. Duranti stu piriu una persona passa per quelli periculi di una malatìa infizziosa:

  1. U periodu d'incubazioni hè l'intervallu entre l'intrata d'un agentu preghjudiziu à u corpu è u principiu di a so attività attiva. Questu ghjorni distendu da parechje ghjorni à parechji anni, ma hè spessu 2-3 ghjorni.
  2. U piriodu prodotto hè carattarizatu da l'apparizione di sintomi è di stampa borbuzza.
  3. U piriudu di u sviluppu di a malatia , in quali i simpettuli di a malatia sò amplificati.
  4. Un periudu di u calore , in quali i simpatici si esprimenu cusì spirituale.
  5. U piriudu di l'extinzione - sintomi minimi, a cundizione mellora.
  6. Exodus. In spessu, hè recuperatu - a splutazioni sana di i signalli di a malatia. U risultatu pò ancu esse diverse: transizzioni versu una forma crunna, morte, rileva.

A diffusion di malatii infizziosi

I malatii infittivi sò trasmessi in mani accussì:

  1. U guttone di l'aria - quandu stranuta, toscià, quandu e particelli di saliva cù un microbulu sò inalati da una persona sana. In questu modu, hè una diffusa massima di malatia infuziunida trà e persone.
  2. Fecal-orale - i microbichi sò trasmessi da i salotti cundimi, mani in manu.
  3. Sujetu - a trasmissioni di l'infizzioni si trova nantu à l'articuli di ughjettu, pienzi, spugna, robba, colazione di sabbia.
  4. A fonte trasmissione di infezzjoni hè un insetto.
  5. Cuntattate - a trasmissioni di l'infizzioni si faci à u cuntattu sessuale è u sangue infettatu.
  6. Transplacentale - a mamma infectata trasmette l'infezzione à u zitellu in utero.

Diagnose di malatii infittivi

Siccome chì i tipi di malatii infittivi sò varietà è numerosa, i medichi ci anu aduprà un cumplicatu di metudi linguistichi è di metudi linguistichi di ricerca per stabbilisce u diagnosticu curretta. In u stadiu iniziale di u diagnosticu, un rolu impurtante hè ghjucatu da a cullezzione d'anamnesis: a storia di e malatiece di e prublemi è questu, e cundizioni di a vita è u travagliu. Dopu à l'esame, facendu una anamnesis è di definisce u diagnosi iniziale, u duttore prescriva un studiu di laboratoriu. Sicondu u diagnosticu mistenniu, pò esse tastanti testi di sangue, teste cellula è prucessi di a pelle.

Enfermedades infecciosas - Lista

I malatii infizziosi sò i capipasenti trà e malatie. L'agenti causattivi di stu gruppu di malatie diverse i virus, bacteria, fungi, prions è parassiti. E maiò malati infizziosi sò e malatie chì anu un gran gradu di infizziunà. I più cumuni sò tali e malatie infizziosi:

Malati bacteriale di a lista umana

A malati bactrizii sò trasmessi à l'animali infettati, una persona malatu, i pezzi affundati, l'oggetti è l'acqua. Sò dividuti in trè tippi:

  1. Infezzione intestinali. Spicialmente cumuni in l'estiu. Cause da bacteria di u genus Salmonella, Shigella, E. coli. Malati intestinali sò: febbra di tifuside, paratifoidi, alimentariu, infuzzione, disenteria, escherichiosis, campylobacteriosis.
  2. Infezioni di u sistema respiratorju. Sò localizati in l'organi respiratoriu è pò esse cumplicazioni di infezzioni virali: FLU è ARVI. Infezzjonijiet batteriali di i vini respiratori sunnu: angina, tonsillitis, sinusitis, tracheitis, epiglottite, pneumonia.
  3. Infezzioni di l'integumentu esteru causatu di estreptococci è stafilocucchi. A malatia pò esse per via di l'ingressu di bacteriasi preghjudizii à a pelle da l'esternu o per una vuluntà d'equilibriu di u bacteriu di a pelle. A infizzioni di stu gruppu sò: impetu, carbuncles, furuncle, erisipelas.

Malati virali - lista

I malati virali umani sò infizziosi è prevalenti. A surgente di a malatia hè un virus transmittatu da una persona o animali malatu. L'agenti di malatie infecciosa difendonu rapidamente è ponu ghjunghje à persone in un territoriu vastu, purtendu à situazione epidemica è pandemia. Semu manifistanu sanu sanu à u periodu di u ventore-primavera, chì hè assuciatu à e cundizioni climatichi è l'organisimi di u populu. I più numarici infizzioni cumuni sò:

Fungus

I fungi infecciuse fungichi di a pelle sò trasmessi da u cuntattu direttu è di l'uggetti cuntenuti è u vestitu. A maiò parte di l'infezzione fungali pussede sìmuli sìmuli, perchè un diagnosi di scrapings di a pelle hè necessariu di esclarir di u diagnosticu. Infizzioni fungali Comuna includenu:

Protoziunali

E protozoali sò malati causati da protozoa parasitari. Trà i malati protozoa sò cumuni: ambidiasi, giardiasis, toxoplasmosis e malaria. I carri è di l'infizzione sò animali domestichi, anu, moschei malarii, mosche di Tzece. I sintomi di e malatie hè simile à malati virali di l'intestinali è aguda, ma in certi casi, a malatia pò andà senza sintassi. Per accuncià u diagnosticu, u diagnosticu laborale di l'excrescences, i manere di sangue o urine hè necessariu.

Prion diseases

Trà i malati prione, certi di e malatie sò infizziosi. Prions, prutini cù una struttura mudificada, penetrendu u corpu cù l'alimenti cimi, cù mani santi, strumenti medichi sterili, acqua contaminata in embiu. Prion, e malatie infizziosi di e persone, sò infizii periculosi chì ùn sò micca pristate à u trattamentu. Chì includenu: a malatia di Creutzfeldt-Jakob, kuru, insomnia familiale fatali, u sindromu Gerstman-Straussler-Sheinker. E prionsi afectanu à u sistema nervudu è u curu, perchendu à a demenza.

L'infizzioni più preziosi

I più malatii infizziosi periculosi sò e malatie, in chì a chance di ricuperà hè una frazzioni di un percentu. I cincu infizzioni più perikuli include:

  1. Kreutzfeldt-Jakob, o encefalopatia spongiforme. Sta rara malatia prionica hè trasmessa da l'animali à l'umanu, porta à u danni di u danu è a morte.
  2. HIV. U virus d'immunodeficiency ùn hè micca fatale finu à ch'ella hè passatu à a tappa next - SIDS .
  3. Rabbia. Curinge di a malatia hè pussibule da a vaccinazione, finu à chì i simbulici di a rabia anu apparse. L'apparizione di i sintomi indica una morte imminenti.
  4. Fennicula Hemorrhagic. Questu hè un gruppu di infizzioni tropichi, chì sò assai diagnosticuti è micca trattu.
  5. A pesta. Sta maladie, chì una parolla solu parlata, hè ora rara è pò trattatu cù antibiotici. Sulu qualchi formi di pesti sò letali.

Prevenzioni di malatii infizziosi

A prevenzione di malatii infizziosi si compone di cumpunenti cumpunenti:

  1. Amparendu i difesi di u corpu. A forza più forte u più impurtante di una persona, a menu spessu vi sarà malatu è guariscenza più veloce. Per fà questu, hè necessariu di guidà un stiltu di vita sana, manghjanu in ligna, ghjocu sportu, rinviatu solu, pruvate d'esse optimista. Un bonu effettu per a migliurà a prununcia hè un enduiscu.
  2. Vaccination. In u piriu di l'epidemii, un risultatu posittive facilitie una vaccinazione à mira cun u focu specifichi. A vaccinazione contru certe infizzioni (sarampelle, sannari, rubella, difterite, tetanus) sò incluse in u schedariu di vaccinau mandatoriu.
  3. A prutezzione di contact. Hè impurtante per evità i prossimi infettuti, l'usu cuncettu privatu à l'epidemici, spessu lavè li mani.