A bilirubinu tutale hè a norma in u sangue di e donne

U bilirubinu hè un cumpostu chimicu, unu di i cumpunenti principali di a bile produttu da i civi di u fianu è participendu à i prucessi digestivu. Hè un pigmentu tosca chì hè furmatu quandu l'eritrochiti hà distruttu o dati sò cumpunenti di u sangue, è questu si spetta in u spleene. In più, a bilirubin penetrà in i celu di u fianu è si cunforma in un altru, forma soluble in acqua.

Fratezioni di bilirubin

Bilirubinu in u corpu umanu è, particularmente in u sangue, hè rapprisintatu da dui tipi di fraccioni:

  1. Frazzione indirettiva (libera) , chì hè u pigmentu bile, insoluble in acqua è avè a capacità di passà per a cungremi di a mungula è di disruptà l'attività.
  2. Frazzione diretta (ligata) , assicurata da unificà a bilirubina libera in l'hepatociti è a propietaria di dissolutivu acqua.

A summa di i bilirubini diretti è diretti in u sangue è un total (total) bilirubin, chì a determinazione di quale si esiste in u studiu bioquimicu di u sangue venoso. Pensemu, quale norma o ritmu di a bilirubinate generale in un sangue à a donna è di quale analizà l'indicatore hà indicatu.

A norma di a bilirubinata in u sangue

Per stabilisce a bilirubinate totalia di u sistema circulatori, u sangue hè stata tosta da a vigna d'ulnar in u ghjornu di a matina nantu à un stomacu vacanti. Diversi mètudi sò utilizati per l'analisi. Hè da esse cunsideratu chì parechji fatturi influenzanu a qualità di l'analisi. Cusì, i risultati ponu esse stigghiati si prima di l'studiu chì u paci hà ripigliatu i preparati steroidi, eritromichi, fenobarbitali, cunzumu l'alimentu cun un altu cuntenutu di carotenoïde (carotte, alberti). In sotturastu i valori sò state determinate da a culpa di i travaglii sanitarie chì permettenu una longa statura di u materiale sottu studiatu in u lume, facendu per l'oxidazione di u suu.

A norma per a donna hè a valuta di a bilirubinu totale, fluctendu à 3,4 - 17,1 μmol / l (di quali 80% hè cascatu nantu à a frazzioni indiretta). Per l'omi, u limite più altu di i valori normali di stu indicatore hè u più altu. Stu fattu hè duvuta à u fattu chì un nummu nummaru di eritrozii hè pruduttu in u corpu femminili. Hè ancu avissi nutatu chì durante u periodu di gestazioni, in particulare in l'ultimu trimesteru, pò esse un ogliu sferente da a norma di l'indicatore in questa, in u risultatu di una violazione di a bile da u fegato. Tuttavia, dopu à u cunsigliu, u valore hè normalizatu.

U valore diagnosticu di l'indicatore di a bilirubinu totalita

A cuncerzioni di a bilirubinu tutali in u flussu sanguiu dà infurmazione impurtante di a qualità di u metabolismu di pigmentu in u corpu, l'abilità funziunanti di l'organi chì participanu à questu scambiu, permette à i medichi di diversi spezializazioni per diagnostichi è evaluà l'effettu di u trattamentu di assai malati. A maiò spessu, stu analisi hè ricunnisciutu per a suspettà patologica di u fegatu, anemia hemolitica. Ci si deve esse capitu chì l'indicatore di u livellu di bilirubin totale ùn ci permettenu micca di clarificà a causa di u so vuluntà. Dunque, u studiu deve esse cumplementatu da u studiu di e fraccioni di bilirubin in u sangue.

Si durante l'analizamentu hè determinatu chì un aumentu di a bilirubinate hè fattura per un cuntenutu aumentatu di a frazzioni indiretta, questu pudite indicà:

Quandu u bilirubinu tutale hè cresciutu per a frazzione unificata, ponu suspettà annantu à:

A sopra i normi di e dui facenzi pò dicenu din patologii cum'è:

A reduczione di a bilirubinata in u sangue hè osservata dopu a perdita di sangue da u corpu, in una sfondate di distrofija generale.