Inflammazione di a glàndula salivaria - sintomi

Ancu figlioli picculi sanu di u fattu chì a saliva hè secreduta in i nostri bocali, ma solu i medichi ùn sapanu di l'organi chì dari a saliva è di a so cantità, cum'è regula, solu i medichi. Ma questu situ di l'affari hè sbagliatu, perchè i glàndali salivatori, sò quelli chì sintetizza saliva, pò assicurà, è ùn avete micca capiscenu què cumu cun l'aiutu. Allora fate cù i sintomi di a inflammazioni di i glànduli salivale, mentri noi ancu in a salute.

Situazione di i glànduli salivatori

Ma prima di fate di parlà di i sintomi di inflammazione di a glàndula salivaria, agghiuncimi una anatomia un pocu. Dopu tuttu, prima di studià a patologija, vi puderete studià un sughjettu sanu, altru o altru ùn puderebbenu capisce micca.

Allora, in u corpu umanu, ci sò 3 parigli di glandula salivaria:

  1. Glandula salivaria Paròdita. Eccu sò l'urgani maiori di tutte e glànduli salivatori. Sò situati quarchi in fronte è ligne sottu à l'auricula, è i so duttori aperte nantu à i picculi molari di a mandibula.
  2. Glandula salivaria sottumandulari. Hè assai più chjappi di l'antichi, chì a so situazione hè sottu à u mandibulu, ghjustu sottu i so molars.
  3. Sublingual glandula salivaria. Sò più chjucchi, a so locu hè a mucosa da a bocca in i dui banni di a lingua.

Cusì, avemu 3 glanduli differenti per ogni latu. Tutti i cungrigule, pruducianu saliva, chì làmpianu a bocca, impediscendu di secà, è participeghja ancu in u primu prucessu di l'alimentu chì hè mastru. Ma questu hè normale, ma chì passa quandu una di i glándulas o a so parete si infallu?

Inflammazione di a glàndula salivaria - sintomi

Quandu una o una altra glandula salivaria infughjinate, sù parechji sensibuli parenu. Eccu una lista generale di sintomi per a inflamazioni di a glàndula salivaria submaxillary, parodita o sublingual:

Inflammazione, cum'è glàndula salivaria sottomandibulare, è altri glanduli pò succeranu in parechji etaati. A inflamazioni calculosa di i glànduli salivatori hè, com'è regula, u primu stadiu, cunnisciutu è limitu per i sintomi pronomi indicati. Sì l'infezione hè esse troppu activu, è a resistenza di u corpu hè ridutta, è ancu u pacienti hà abbandunatu di cunsultà un duttore in u tempu, una pustulevuli inflamazioni di a glàndula salivaria cumu pudendu, quale hà da esse trattu in modu cirurgiu.

E, finarmenti, cum'è a inflammazione di qualsiasi altru urganu, a inflamazioni di a glàndula salivaria pò esse aguda è chronice. A inflamazioni aguda di qualsiasi di i glànduli cù accessu puntuale à un medico hè guaritu rapidamente è di modu efficace. Ma se un paese persiste nantu à una visita à un policlinu, pocu cumplessu cù l'urdinamentu di specializatori, ùn importa micca di una sicurità orali , a malatie prende una forma crònica.

I sintomi di inflamazioni di a glàndula salivaria, secondu u locu

Avemu digià annunziatu nantu à i sintomi cumuni di inflamazioni di a glàndula salivaria, avà avemu bisognu à fà u ritimu un pocu più specificu. Dopu tuttu, malgradu u fattu chì tutte e glànduli salivatori anu a so funzione, si trovanu in parechji posti, per quessa, solu di u generale, anu una simptomatologia indiatura.

Per esempiu, cù a inflamazioni di a glàndula salivaria sottomandibulana, i sintomi principale sò inghjulazione di u mandibule è u collu finu, è di u dulore in ingressu l'alimentariu. Quandu i glanduli salivari paròtiddi sò affettati, hè penu à vultà a testa à u partitu perchè, aperta a bocca è in generalmente movi a testa, è a parte inflamata di a face s'imbule è vente rossi. Per qualsiasi di i signa chì parranu di a inflamazioni di a glàndula salivaria, pudete avè immediatamente cunsigliu un duttore.