A denti distrutta hè a fonte di infezzjoni

Oghje pò esse distruttu per parechji razze. A maiò parte di a so caries è e so cumplicazioni - pulpitis è periodontitis. Spessu, a dita hè distrutta per un trattatu di qualità impurtante, o da a negligenza di u paci, chì staccà a manu per un trattu prolongatu, è un medico chì prova di salvà a dentazioni in ogni modu è mantene a funzione di masticà. È solu dopu un pocu tempu u paciveru torna à u dentista, ma digià cù una quistione hè pussibule di restaurà a dentru distruttu?

Cumu restaurà una dentale distrutta?

A stomatologie passi passi avanti per lepisassi è in u nostru tempu u restaurazione di i denti intrecciati incompletamentu hè realizatu in a maiò parte di casi. In u principiu hè necessariu di rializà trattamentu, perchè u denti distruttu hè a surgente di l'infezzione è se ùn sguassate u tessulu effettuatu, u prucessu di distruzzioni ùn vippene micca. Per fà questu, u duttore tittratta i canali sottu u cuntrolu di u raghju X, solu dopu palesa a risturazione o pruteti.

In u primu casu, a corona di a dita hè restituita in u materiale di u fotopolimiteru, quasi apposta, u duttore fendu un sante grande è bella, in culore chì concorda cù i tessuti di u denti. Sì a dentate hè troppu distruttu, un insaghju in un inseme in i canali trattati di a denti, è una corona hè fatta di sopra. I corombe muderni sò fattu di cermet è i materiali ceramichi, chì furnisce forza è e grande qualità estetiche.

Sguassà di a dita distrutta

I denti chì ùn sò micca sughjetti à u trattamentu è a risturazione sò sbulicati. Hè justificata per sguassà a dentizione di a saviezza distruta in qualchi condicioni, perchè queste dighjunu sò assai difficlii di trattà perchè u locu in a bocca. Dopu a rimuzione, u duttore ponu esse realizatu impiante di impiegazione cù a sustituzzioni di a corona sussegwentementi o offerta modi più simplici è più prezzici di riparà e difetti di dentione.