Vestiti di cunte in stili orientali

L'atmosfera Misteri è multidetista hà sottusatu sottu à i corazioni di e nobili europei. Sta moda hà trasfurmatu in l'esfera di a casamentu. Oghje, vistimenti nuvola di più urgente in u stilientale orientali, capace di trasfurmà a sposa in l'heroina di u conte di fiancu "Mille è una noite".

Vestiti di cunte in u stilu Indianu - luxe è charm

I vestiti di cunfrontu di e donne in India sò lussu fantasticu. O sari indianu hè un travagliu d'arti chì pò esse diventà una ghjovana in un oghjettu di admirazione.

Un casamentu classic di sari hè un disfunzione multicapa di parechji metri di tessili caru aducinati cù u brocca d'oro. In regula, u sari hè sustene in una varietà di sfumaturi di rosso o verde.

Un dettu obligatoriu di un vestitutu di casu in u stilu Indianu hè una abbundanza di gioia. In l'India, ci hè un signu: l' ornamenti più oru cù i pedichi preziosi sò purtati in a sposa, u più happi è riccu serà a so vita di famiglia. U sicretu di l'eleganza hè a selezione propria di ghjuvintù. L'enfasi primordiale hè nantu à a fàccia, u collu è un vrazzu di a sposa - i braccialetti, aranelli, facci di facci è capelli sò in a stessa scala.

A testa di a sposa hè cuparta cun una tappe speziale da una tela fina è ricchissima. U più diluente è più longu u mantellu, a più ricca a famiglia di u sposu è u sposu.

Vestiti di cunte in u stilu egizianu - un modellu modellu

U vestitariu di vestitori àrabba (galabeya, fergani) ciiscinu u corpu di a sposa quantunque pussibuli - un collarinu ghjuvatu, longu mangue è una faldella. Tuttavia, l'apparenti pudori di u stilu ùn hà micca fattu l'armata di a famiglia. E vistiti di vestiti in u stilianu egizianu sò ricchiamente decorati cù u brocche di manu cù filamenti d'oru è di argentu, stile luxe è pietre preziosi.

U putu hè cumplementatu da un vechju di casu trasluzente longu chì, cum'è un nuvellu luminoso, envia à a sposa. Lussu è durata di u velu ùn sò micca regulati. Pò esse infinitu longa è bella.