Entrevista exclusiva di Kara Delevin: "Chì ghjè mentri darrere a so mascara di fiducia?"

Hè difficiuli di crede, ma quasi tutti i supermodeli ritenze in a so incertezza in a so ghjuventù, solu per a perseveranza è l'autorezza hà ottinu un successu locu. Kara Dellevin hà datu un entrevista in u tabloid The Edit and spoke about adolescence and suicidal, thought depressive.

Per u ritrattu, i scrittori scollanu mudelli di vestiti risirvati è assai eleganti cù notte negra è argentu in e so robba. Nisuna pruvucazioni, solu un enfasi in a persone è u cuntenutu di a cunversazione.

Kara dà l'imprissione di una persona alegre è aperta, solu per i paparazzi obsesivo chì faci una sceptazione è si righjunghji micca di sparà. U ghjurnalistu di u tabloide hà dumandatu cumu a furmazione di u futuru mudellu era in giru:

"Purtroppu mi riccireghjite a mo adolescenza, ùn aghju avutu sempre, mi sentu sempri depressu è depressu. A critica di l'audizione o un cumendariu in u mio indirizzu, pensu longu, oghje persunalizatu cù e parole individuali. Odiò per questu immubiliamentu è ùn capia micca cumu per esse da stu statu. Sò vulutu finisce questu vita più veloce.

Sicondu a Kara, ùn sapia micca à quale si vultà per cunsigli è aiutà, nimu hà pigliatu in seriu, tutti riferite l'età è l'emotionità di a chjesa:

"Nisun altru m'hè vistu, i mio querelles cù a depressione eranu stati stupidi. Tutti hà pensatu chì aghju esse felice, perchè aghju una carriera riescita è tutte e porte di u mondu di a moda sò aperti per mè. Alas, micca tuttu ciò di u successu in a vostra carrera. Aghju pruvatu un bellu pezzu per agitu di l'idee chì tuttu hè bella, è aghju apprizzatu, ma era difficultu.

U mudellu ammettiu chì da u statu dipresivu chì hà sappiutu escemente:

"Per un bellu pezzu, ùn pudia micca esce da stu statu. Iè, ci era l'amici chì sò cun mè, ma ùn puderebbenu solu à i mo sensi grazii à mè è riflessioni nantu à ciò chì succidia in a mo vita. Avà ùn aghju micca moltu di l'amichi per parlarà cumu mi sentu mali, rirennu di a frasa: "Sò locu bellu, ùn si capisce micca". Possibile hè stupidu è avete bisognu di amparà à cunfidenza di l'altri. Vogliu averete imparà per esse felice, per i mo risorsi internu.
Leghje ancu

Avè chì u mudellu hà cambiatu drammaticamenti in l'ultimi anni, ella capisce chì u mondu di a moda ùn hè micca u limitu di i so capacità è prova di fà ripropendu in u cinema è a musica.