Shock! In Papua New Guinea, ci sò stati manichi sfulati

Ogni sapiulu chì in l'Anticu Eggitu era l'usu di mummificà e persone. Curiosamente, a tribu Angu da Aceki, in Papua New Guinea, era ancu impegata in attività simili.

In ogni modu, i corpu mortu di i membri di sta tribù ùn si sò micca impannillati in bandage, è ùn anu micca sipoltu in e tumbini. A so fossa era a roccia, situata vicinu à a locu di Angu.

Hè nutate chì un di i prublemi più impurtanti di a mumificació hè a rimuzione di l'umidità da un corpu senza vita. Questu hè chì l'acqua cuntribuisci à a so descomposta. Sì l'antichi egiziani originalmente coperrianu u corpu cù u salinu è una mischju di spezia chì stende a mozza, invece a tribù Angu ùn hà micca particularmente moltu di stu pianu - pusonu cundoschi nantu à u focu.

Attenzione! Avà ùn ci hè micca una informazioni assai piacevule per quelli chì manghjanu o da natura, impressibilizate. Allora, u prucessu di preparalli u corpu per u funerale principia cù u fattu chì l'embale cumpet incisioni nantu à i coddi, i pedi è i ghjinochji di u corpu. Questu hè fatta in modu di ridivà di ipositi di grassu. In più, l'insidi sò trasfurmati da velli di bambù vacanti, per mezu chì u liquidu spunnfu. Puderete, i parenti di u poviru fissatu u capu di u cadavu e di sparà u corpu. Cridianu chì u rituali aiuta à u putere di u mortu per passà à a so famiglia.

Allora seguitò un prucessu pocu minimo: l'occhi sutulati, a bocca è l'anus. Questu hè per assicurà chì l'aria ùn hè micca intruduttu in u corpu. Inutili, u corpu hà iniziatu à cumpressione. Sapete ciò chì fate cù i soli di i vostri pedi, e to mani è a lingua? Ùn crèdenu micca, ma sò stati cututi è datu à i parenti più cercanu. À l'altri, i restos eranu imposti in pezzi di focu pensati à fumà.

Mummia affumicata coperta cù u culore rosgiu ogliu è argilla, chì prutiggiu u corpu da a cumpulottiva. In modu, in i Tiernes di Morobes, i mumme di 200 anni di età sò stati priservati.

In u 1975, u guvernu di Papua New Guinea pprova tali horror. A data, assai tribù s'uniscenu à i riti funti cristiani, ma dicenu chì in i tempi remoti ùn sò micca sipbeati sottu à u pianu, ma sò affumicati.