Park Balyang


Geelong hè una cità bastante ambigua. Per una banda, hè un grande portu, una industria pocu muderatu. Per d 'altra banda, ci sò parechje posti interesanti quì, è a pupulazione lucali si fate cura di l'ambiente è a so propiu salute. In u subborgu di Geelong pudete vede un pezzu di natura selvatica è naturali per questi latitudini di a natura, chì abitanti assai tipi d'animali raru - u parcu "Balyang". Se fate un tipu di pruvenzione nantu à u territoriu di l' Australia - da tutte l'infurmazioni di visità a regione.

Più più nantu à u parcu

A natura pittoresca è bella di u park hè stata primurata da u fattu chì si trova nantu à a banca di u fiumu River Baruon. U stessu fattore influenza l'emergenza di parechji laghi, chì ùn pò micca esse integrati più in u paisaghju di u circondu. In attu, per via di un sistema cusì peculiar di l'umilità, u Parc "Balyang" tra l'ecologici hè stimatu. In ogni casu, parlemu di ciò chì serà interessante per un turista è un omu cumuni in a strada.

A storia di u parcu data di 1973, quandu stu locu era in casa di u patrimoniu Foster Folies "Bellberd Balyang". In ogni casu, in u 1959, u cunzigghieri prufunna hà intricatu à u propietariu chì una decisione hè stata fatta per piglià stu territoriu sottu u parcu, cunziddi in particulare cunse chì anu inundatu regularmente. Sia una speranza per u megliu, o una avidità propria, ma di deci anni Foster Fayans ùn dà u so permessu. L'arrangementu di u park era una grande aiutu à l'insulti in a cità, postu ch'elli eranu attrati à issi opare. Per risultatu, più di $ 80 000 funu passati da l'altru di a cità per ennobleze u territoriu, chì da questa misura era quasi impressiunanti. In ogni casu, i residenti lucali si aghjunghjenu à Foster Fayans, è à u cunsigru cumunali per una stonda scelta di a natura, induve pudete avè un bellu restu à u ghjornu di findi o ancu dopu un travagliu di u ghjornu.

A vera gemma di u Parco "Balyang" hè unu di i laghi, chì sò una isula di terra. Da a spiaggia, pudete ghjunghjela à traversu un ponte di valdera di lignu. A strada, i laghi stessi sò stati chjappi micca solu cù l'acqua di u fiumu, ma ancu cù l'acqua da i cullezzione per l'acqua di tempesta. In seguitu, i reservorii eranu stati vicinu da una fira di petra, ma per fà più naturali in u 2007 anu stati demuli.

A zona tutali di u parcu "Balyang" hà à circa 81 mila metri quadri. km. Tanti spezii sfarenti di i pani avianu trovanu a so casa quì, quell'altra u Pacific Black Morning, u pappu eurasiu, a perdizia scura, u cormoranti motley, a prugne, a gullia di ciumi, u cignu è u pelican.

Cumu ghjunghje?

In u parcu "Balyang" pò esse acquistatu da u busu numero 43, à u valore di San Balyang. Per a cunvenzione di i visitatori, u parking hè dispunibule à l'intrata à u parcu per 150 carri. Inoltre, ci sò sapori in tuttu u territoriu, i zoni picnic è barbecues sò signalati. Ci hè una retaccia di camini di bicicletta, chì vi permette di divertisce a bellezza circondu chì hè micca solu per pede, ma ancu in ciciglia. Inoltre, u gruppu regula regularmenti i gruppi di gruppu nantu à cursa è camminendu.