Eles

Eleš hè un platu classicu di a cucina tatatu. In a traduzzione da a so lingua - sta parolla significa "parte". Siccome chì i Tattarianu anu parechje platti, induve a carri hè cumpatta ghjunghjite à a parte, dopu l'elle - questu pò esse un pezzu è una sopa rich . Pensemu cun voi parechji manere di preparalli.

A ricetta di Eksha

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Allora, prima, preparanu a pasta per voi. In a tazzuletta di u pruduttore di l'alimentari cernigliavvi a farina di granu cù u salinu, fate u zuccheru è di u puddaru, aghjunghje a maslice congelata cut in cubcati è fate tuttu finu à ottene un mungulu homogeneiu. Allora aghjunghjene a crema agria, fretce u ovu è mischjà una pate finta elastica. Avà cacciatu in un bun, coperta cù una spugna, è si ne vanu à reste à una ora. Senza aduprà micca un tempu, agghiuncemu aduprà stuffing: purificamu a cipolla, finamente chinu, e li patati sò trattati è tagghiati in cubi chjuchi. Scaricate a carne da l'osci è chop in picculi fette. Dopu, mettite in un catuchju di cipolla, patata è pollulu, u salinu à u gustu è cunglite. Aproximadamente a pasta que dividimos en varias partes, rollo en tortas, coloque un relleno pequeño sobre el centro, rollo dentro del balón e aplanar. Lubricate i pezzi cunfortu cù u ovu batte è u mandliu à un forno forte durante 40 minuti.

Receta di zupara "Eleš"

Ingredients:

Per u caldu:

Per soppa:

Preparazione

Pusitonemu a carne in una pienza, fate l'acqua, fate purtà à foglia, sguassate l'scuma, riduce u calore, cogliu è fate u caldu in in 2 ore. À quellu stessu, aghjunghjenu salinu è pepite à u gustu, fate un larvaguardo. Allora piglià a carne à un pianu, frescu è intrecciatu in picculi porte. I vegetarii sò limpiati, patate cut in tagliati, carotti - tazze è cole - pezzi chjasi. A parte di u calchinu hè speduta in una altra cecchetta, portanu à foglia, dissiru e patate è foglie a dulcezza, è poi pigliate una putrazza in un pianu. Allora tumbamu cole è carotazzu in questu caldu, blanchiu durante 15 minuti è pigliate da ancu. Avà in ogni zucca di sopra sprechendu un patate piccatu, una parte di cole cù zappagine è l'impiarè cù pollu latru. Da questa nantu à decorate cù cuttati crui di cipolla, pibuciati cù l'arbeji piccati è sirvutu à a table.