Cume furmà pilaf di mutton?

Oghje diventeremu i sicreti di a culinaria delizie uzbeque pilaf da mutton. A ricchezza, l'uriginale è l'aroma unicu di stu pezzu pirmettenu di piglià a meriteghja supremetta in i platti di cucina asiatica.

Quante hè bellu furmà pilaf di mutton in u Uzbek in multivariale?

Ingredients:

Preparazione

Rinvule beni davanti à a trasparenza di l'acqua è impiigà durante almenu trenta minuti, è ideale per duie ore. A polpa fresca di furnace hè lavata cù acqua fridda, secca da i rossi di umidità, cù servilli o tovaglioli di carta, è tagliate in tagliati. Limemu è sfastate pumini o semiriri cipudioni è tagliate a zucca scorcia cù pudè.

In a capacità di a multivarka, aghjunghjemu l'oliu vegetale, sceglie a funzione "Baking" o "Fry" nantu à a visualizazione, secondu u mudellu, è dettene chì l'oliu càlamanu beni. Allora u ghjornu l'araggiu preparatu è frittura finu à a rudezza di e fette di trenta minuti, affughjendu. Allora aghjunghje e cipolle è frigate per altru quinze minuti. Avà pozzu a carota di a zuppa è frittu puru finu à ch'e sò moltu.

Staggiani u pranzu cù ziri o coriandro, arrassate u barberry seccu, pepite negra moltu, mettite tuttu bè è fate e soffittatu è rinfriscenu più risque. Vodichka calciu à un filtru, u salitu à u gustu è hà versatu in a tazza di u dispusitivu. Ùn aghjunà u cuntenutu di u multivariate. Rinva u capu di l'agliu è, se vulete, una vintu di pepite è u vintu à a massa di arroz. Piglia a tappa di u dispusitivu, cambiassi u prugramma annu à u modellu «Plov» è preparanu prima di a fine.

Quandu u pilaf hè prestu à imbulighjà, aghjughjate a tapita di u multivarete novu è mantene a cumpagnie in u modu "Cale" per quattru quinze minuti.

L'arburatura aromaticu di l'agnellu prestitu hè servitu cù legumi freschi è cipolle di salami. Bon appetit!

Cume furmà pilaf in u stilu Uzbek cù u cordellu in kazan?

Ingredients:

Preparazione

In u iniziu, lavamu l'arròcitu croup cù assai cunsigliu, pozzu acqua salitu ligeramenti, è parte di dui ori.

Intantu, prepareremu tutti i cumpunenti per pilaf. L'arrabbiunciu hè lavatu, l'assecenu da l'umidità da un pappagallo di carta è tagliate in picculi pezzi. Scurderemu a cipolla è tagliate a mezza anu, è e carota cù finiscinu finu.

Avà pourdu in l'oliu vegetale è stabilisce un forte incruviu. Hè necessariu di masticà l'oliu prima chì i cumpunenti di u pilaf sò mandati. Avemu u cordellu preparatu. Quandu a reta di carne pò acquistà un filu d'oru, aghjunghje a civodda è fritte finu à u focu. Avà aghjunghje i paglia di zappunti, distribuìtelu nantu à a carne è a cipolla, è restamu un focu pocu. Da questu puntu finu à chì u prucessu di coccu hè cumpletu, senza pruvucà u pane ùn hè micca cunsigliatu.

Quandu i zappagine bè marroni, pour una piccula parte d'acqua caloria, cogliu a tapa cun una tapa è fate u pezzu di u dispunione per quindici minuti. In questu staghjunu, aghjunghje i spezii per pilaf, puttimi negra moltu, u capu d'aziu lavatu, una vapeur de chili pepper è di puderebbenu u ricecu, sughjitu l'acqua da ella. Scambià dinò cun una cullette nantu à a superficia è sburdà l'acqua calda, perchè chjardu u pane per dui centimetri. Aggiungi u focu è coguanu u pezzu finu à i grani di arrozzu assicurà cumplessu l'umidità. Allora fate un pocu periculate à u fondu di u calone è fate uni pochi di cucima d'acqua calde in elli. Coperapperti u calderone cun una tapa, riduciamu u focu à un pianu minimu è languitu à l'altru vinti minuti.