Strudel classico in casa - ricetta

A ricetta per avà avarà aiutu di preparà un strudel classicu in casa. Comu riimplelu di st'esercitu assai savurosu, pudete aduprà com a buccia di frutta con nuts, è manzili o pira, supplementate cù pasci.

Strudel viennese cù cherry - una ricetta classic

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima, preparanu a pasta pè u strudel d'acord à a ricetta classic. Per fà questu, mischjà ducentu gramme di farina tamanta cù un pezzu di salinu, fate un groove in quì, aghjunghje una colazione di l'oliu raffinatu, fremu acqua calza è mestisce a pasta. Per a cunsistenza, ùn sarà micca assai cuddetti è si vende versu e vostre mani. Ma ùn ancora ùn aghjunghjenu più farina, ma appiccau a tottraghju i mani cù l'oliu vegetale è l'aghjunghjenu durante parechji deci minuti. Dopu quì, avemu copre u gustu di a farina cum'è u filmu di nutizie è lasciate in u calore per una ora.

À questu tempu, avemu a preparà u riposu. Per fà questu, pusendu a cecchera senza fossi in una puchina, fremientia cù u zuccheru è stabilisce per u focu. Calami la massa à fogghi, trascendu è falla furiu nantu à u caldu moderatu durante cinque minuti. Sguassate u cuntinuu di u focu, friddu i ciliegli in u sciroppu, è poverò u ritruvemu in un colatore è lasciate.

Nuts o amanduli sò spressi nantu à una panera calenta asciuta è fritte durante setmini minuti, affughjendu, nantu à u caldu moderatu. Dopu un friddu cumpletu, moltenanu a massa di bocca in u spruvatore.

À una superficia appatta spinghjenu un colpu limu chjamatu o una tela di cuttuni, trasfurmà cù a farina restante, spenderà a pasta in u centru, a pylosa cù una farina farina è a roll out è rintra à un grossu di circa cinque milimetri. Dopu quì, sullivanu a cuttata cù u spinu di i palme è cumincià à piglià lentamente circhendu à u circhiu. U spessore totale di a pasta stritta devia esse cum'è per ellu pudete vedere u patrone nantu à u tissu o toalla. Puderete chjappà cù a tagliitura u vessi chì anu persa di a pasta è per passà a furmazione di u strudel. Scumpigemu a superficia di a pasta cun a mansa di crema, cù un sbagliu culinariu, è poi di foglia a cascarelli, passendu un pocu da l'arme. Aghju pruduttu i ciliegure, sprinkle cù u zuccaru restante svultà u roll, aiutate cun una bagnu. Turnu i spiculi di a strudeli in u spallezu a so superficia cun l'oliu è aghjunghjite in un forru preinfirmatu à trenta cinque minuti à una temperatura di 180 °.

A piglia prestu quì aghjustà a postrulla à fà stonda di cinque minuti, è poi pendu in porzioni, avemu da foglate cun zucchero pultu è serve cun una bola gelata.

A ricetta propria addiventà dinò una fundazione perfetta per a strudel stuzzella. Solu in questu casu, inveci di cilieghi, avete bisognu di piglià manci in biscotti, è invece di torte nocci u pasciuti.